1 of 2 maand langer dan de opzegtermijn? Hoe zit dat eigenlijk?Waarom ? Je smijt die toch gewoon eruit en tegen de akte verlijdt zijn ze er uit.
Toen ik app kocht zat de vorige eigenaar er nog in. Die heeft er een jaar langer blijven plakken dan gepland omdat zijn bouw vertraging had. Uiteindelijk is het altijd miserie als er iemand anders woont. Elke maand mocht ik iets kiezen om te houden als compensatie. Denk dat ik de hele inboedel gepakt heb als compensatie.
Toen ik huidige huis kocht, zat er een huurder in. Die hebben we snel buiten gekrgen. Die is 1 of 2 maanden langer gebleven dan gepland omdat hij niks anders vond. Voor adequate dollars mocht die rustig voort zoeken.
Ik heb zelf ook iets gekocht met een huurder in, binnenkort akte, dan pas kan ik de huurder eruit zetten en dan heeft die 6 maand opzegtermijn. Wat als die binnen de 6 maand niets anders vindt? Betere prijs kunnen kopen wel dan indien het geen huurder had, maar toch ook een vrees dat die huurder te lang gaat plakken. Gaat voor die huidige prijs niets beter vinden indien ze in dezelfde buurt wilt blijven, dus zal sowieso meer huur moeten gaan betalen elders of minder goed pand huren.
hij heeft eerder van twee kennissen al huizen verkocht die heel content waren, dus heb er wel vertrouwen in, maar 't is toch anders als het je eigen huis is.