Ik heb in 't begin, kwestie van het toch commercieel aantrekkelijk te houden voor kandidaat kopers, inderdaad bewust enkele details weggelaten in de beschrijving en foto's, en pas enkele maand geleden toegevoegd.
Er moet toch eerst een bepaalde interesse zijn, en wie weet haken ze daar dan niet op af na een eerste bezoek.
Advertenties van makelaars zijn ook ver van compleet en perfect... En als je echt iets wilt kopen, bezoek je gewoon meerdere panden.
Ik had vorig jaar één iemand die écht ferm geïnteresseerd was, maar helaas door een rioolprobleempje - putjesgeur, natuurlijk net op de 2de bezoekdag. Na een 3de bezoek, haakte die persoon af. De klik was er toen echt, maar misschien was het gewoon een excuus om vriendelijk af te haken, want die persoon had ook andere appartementen bezocht.
Jawel, het leegmaken van de septische put was een jaar of twee overtijd (my bad)
. En maar inwendig vloeken dat ik deed. Helaas had die persoon toen al haar ogen definitief op iets anders gericht
Foto van de badkamer was er altijd al, ah ja, de badkamer, lees: *douchekamer*, is klein, en de toegang tot het enige toilet is niet in het appartement zelf, maar in de traphal naast de inkomdeur van het appartement. Dat is precies iets die niemand wil, ook niet in een gebouw van maar 3 appartementen, waar er amper iemand op de trappen loopt.
Mensen schijten echt wel liever in hun 'afgesloten beschermde' omgeving; dat is een feit.
Waar ik daar 16 jaar geleden niet echt van wakker lag, heb ik er nu wel spijt van. Ook spijt dat ik tijdens de renovatie die toegangsdeur niet verplaatst heb in het appartement zelf... Toen was het nog perfect mogelijk, maar ja, wie wil nu muren gaan openbreken als het 'niet echt nodig' is...?
Is er een stalplaats voor fietsen? Nope, ook nog zo'n detail die letterlijk iedere bezoeker vroeg...
We wachten al meer dan 6 jaar op zo'n fietsbox van de stad. We staan al zo lang op de wachtlijst...
En om het geheel te bekronen: overstromingsscore D (pluviaal). In 16 jaar tijd nog nooit geen overstoming gehad, maar jawel, het moet meegedeeld worden.
Het is en blijft een startersappartement voor een single of jong koppel, of een vakantieappartementje. Maar zoals
@Fusetea zei, er valt al een hele groep potentiële kandidaten af omdat er geen lift is.
De tekst inderdaad wat 'eerlijker' aangepast naar de realiteit, gezien het nu toch niet veel meer uitmaakt, en toen ook het plan bijgevoegd.
Ik besef goed en wel dat er vele breekpunten zijn en dat ik m'n prijs op een dag zal moeten aanpassen, maar het appartement onder dat van mij met 1 slaapkamer is meer dan 2 jaar geleden verkocht voor 190K, met makelaar. Het mijne is groter, met 2 slaapkamers, en moderner qua stijl.
Misschien had ik toch maar voor fermette interieurstijl moeten gaan zoals daar

Ik blijf van mening dat als er iemand 'echt' geïnteresseerd is, die altijd een bod kunnen uitbrengen, ook al is het lager dan de vraagprijs, of ben ik hier verkeerd in?
Een andere optie is verhuur, en het dan aan een investeerder verkopen, met de huurder er al in. Zo ging het toch met het appartement eronder. De huurders zaten er al in, en na een halfjaar of een jaar werd het te koop gezet en vlot verkocht.
Zoals in uw advertentie, '(vrijblijvend) gemeubeld aangeboden'.
Ik zag op je foto's dat je een Zimmo gevelbord hebt, gaf dat verschil qua contacten vs het klassieke A4 te koop papiertje?