WK2022: Bloed aan het doelqatar

Vandaag een advertentie gehad op youtube waarin André Pirlo op een terras in Qatar zit.

Mijn respect voor al die voetballers (o.a. ook Beckham) is toch weer wat verder gedaald...
En nee, het gaat mij niet om holebirechten of wat dan ook, het gaat over schaamteloze poenschepperij door mensen die echt niet nóg meer geld nodig hebben.
 
Vandaag een advertentie gehad op youtube waarin André Pirlo op een terras in Qatar zit.

Mijn respect voor al die voetballers (o.a. ook Beckham) is toch weer wat verder gedaald...
En nee, het gaat mij niet om holebirechten of wat dan ook, het gaat over schaamteloze poenschepperij door mensen die echt niet nóg meer geld nodig hebben.
Bwa, als zelfverklaard gay icon en voorvechter van LGBTQ-rechten, gaat het bij Beckham voor mij òòk om de holebirechten, hoor.
Als je de populariteit gebruikt die erbij hoort, maar op één van de belangrijkste momenten een oogje dichtknijpt, breng je net schade toe aan de lgbtq-zaak in plaats van dat je ze vooruithelpt. Ambassadeur van het WK in Qatar, belachelijk...
 
Qatari slaan hard terug tegen de Duitsers. Zeker niet gespeend van humor die gasten.

Ja, snoeihard terugslaan, is dat.
De Duitsers, die mogelijk gestraft zouden worden omdat ze aanklagen dat ze niks mogen zeggen in een land, omdat ze anders ofwel Qatar ofwel de FIFA tegen zich krijgen, doen het toch.

Vs deze Qatari die niks boven het hoofd hangt, die dat na-apen om de draak te steken met het legitieme protest op hun wandaden, slaven, homohaat en omkoperij. Hilariteit. Ik denk er nog niet aan van daarop te klikken, mijn woede gaan ze niet misbruiken.
 
Ik zie dat de Qatari toch stilaan progressie maken tijdens het tornooi.

0ms8pmv9wi3a1.jpg
 
Ik zie dat de Qatari toch stilaan progressie maken tijdens het tornooi.

0ms8pmv9wi3a1.jpg

Ik kijk regelmatig naar een nederlandse talkshow (Vandaag Inside, of ja, nu is dat 'Oranje Inside') over voetbal.
Daar zat onlangs een gast die jarenlang in Qatar gewerkt had als directeur van een kunstmuseum. Volgens hem waren al die sjeiks volledig geobsedeerd door seks, werd daar constant over gepraat enz. :unsure:
 
Ik kijk regelmatig naar een nederlandse talkshow (Vandaag Inside, of ja, nu is dat 'Oranje Inside') over voetbal.
Daar zat onlangs een gast die jarenlang in Qatar gewerkt had als directeur van een kunstmuseum. Volgens hem waren al die sjeiks volledig geobsedeerd door seks, werd daar constant over gepraat enz.
Het wemelt daar van de prostituées inderdaad. Google maar eens op internet. Veel aanbod van ladyboys ook.
 
Maat van mij is naar Dubai geweest een paar maanden geleden. Overal luxe h**ren die veel geld kosten, zei hij 😄 het nachtleven daar is echt iets anders dan wat ze laten blijken.
 
En heeft de boycot zowat effect?
Ja, ik heb al verschillende berichten gezien dat het minder een succes is hier dan gehoopt. De backlash tegen veel spelers en bonden is ook duidelijk, de negatieve pers ook. Allemaal mooi, en alleen maar doordat er genoeg protest is, dus oa de boycot.

Maar vooral: ja, die heeft geholpen. Ik heb me een pak minder kwaad moeten maken, heb er niet aan meegewerkt en heb geen wedstrijden moeten kijken in dubio. Dus ja, voor mij heeft het wel geholpen.

Heeft jouw niksdoen en kritiek op de boycot geholpen?
 
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik gewoon dat heel het WK lijkt gekaapt te worden door de activistische LGTBQ beweging. Het gaat al een tijdje niet meer over de slavernij en de lgbtq rechten en het klimaat.
Stom voorbeeld. Ik doe zonet het nieuwsblad open en zie 7 artikels van het wk staan.
-Geven vertongen en hazard elkaar een kusje?
-Welke manieren kunnen de duivels een statement maken zonder dat fifa en qatar iets kan doen? (voor wie het niet kan lezen. Kusjes geven en allemaal hartjes maken met de handjes als ze scoren.. Dat kan de regisseur er niet uitknippen. Dixit Rémy Bonny van de de LGBTQI-vereniging Forbidden Colours)
-Jan vertongen doet straffe uitspraak over regenboogband.
-Rewe trekt sponsordeal terug na hetze over regenboogband.
-Gewerkt vandaag? Heisa rond armbanden en ander nieuws...
-Als we artikel Voetballen en zwijgen van vertongen openklikken gaat het gelukkig over statements wat betreft discriminatie.
Dat lijkt me iets teveel van het goeie, ondersneeuwt de andere problematieken en negeert de liefhebbers van het sportieve gedeelte. Het enigste artikel dat geen verwijzing is naar de regenboogband is een artikel over de vrouw van roberto martinez...:unsure: maar goed... We moedigen het aan!
Knipsel.png

Wat is er nu overgebleven van het kapen door de activistische LGBTQ beweging? :p

Tis allemaal al vergeten. Slechte activisten :p.
 
Is vooral prestige voor sommigen...

Bij de Olympische Spelen zijn de enige Olympische spelen die geld hebben opgebracht, degene van Atlanta. Reden hiervoor is dat ze reeds bestaande infrastructuur hadden gebruikt voor verschillende sporten en dus niet vanaf nul moesten beginnen.

Het comité gebruikt deze spelen ook regelmatig om landen te overtuigen om zich kandidaat te stellen, maar ze vergeten dan wel dat die landen meestal vanaf nul moeten beginnen qua infrastructuur....

Ik ben alvast blij dat we nooit zoiets gaan organiseren, zou nog wat meer schulden aanmaken voor paar weken 'fame' en achteraf komt de factuur toch (in)direct bij de bevolking.....
 
En dan nu wachten tot de stadiums er zo beginnen uit te zien.
https://www.sports-management-degrees.com/haunting-images-of-abandoned-olympic-venues/
Ik snap het niet. De prijs van een voetbalstadion is ongeveer 8000-15000k per stoeltje. Dat gaan ze er nu toch nooit uithalen? Welke voetbaldromen heeft Qatar nog zodat deze stadions nog kunnen renderen? Een functiewijziging? Ik dacht dat ze maar 1 stadion konden demonteren.
De enige reden van die stadions is hun imago oppoetsen in het westen. Ze hebben al gerendeerd. Ze werken daar met funny money, een miljardje maakt niks uit.
 
En dan nu wachten tot de stadiums er zo beginnen uit te zien.
https://www.sports-management-degrees.com/haunting-images-of-abandoned-olympic-venues/
Ik snap het niet. De prijs van een voetbalstadion is ongeveer 8000-15000k per stoeltje. Dat gaan ze er nu toch nooit uithalen? Welke voetbaldromen heeft Qatar nog zodat deze stadions nog kunnen renderen? Een functiewijziging? Ik dacht dat ze maar 1 stadion konden demonteren.

Dat van de Maracana klopt alleszins niet meer. Stadion is alweer jaren in gebruik en was ook voordien altijd in gebruik. Net voor Covid was daar de finale van de Copa America voor 70.000 man.
Vorig jaar tijdens covid was wederom de finale van de Copa America voor 8.000 man.

Allez, de andere stadions op die lijst kunnen wel kloppen, maar Maracana dus niet.
 
Terug
Bovenaan