WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36
TT kan je inderdaad niet vergelijken. Het leek er wel goed uit te zien met zijn vorm, dat wel.

Maar het is een beetje het verhaal van het seizoen voor hem. Buiten in TT’s hebben we hem niet echt zien uitpakken dit jaar. Valt waarschijnlijk wel wat terug te leiden naar de slechte winter zeker.

Die zie je niet meer terug he… die verstaan elkaar en gaan nu 60-70km brommeren om dan onderling een duelleke uit te vechten als ze 2-3 minuten voorsprong hebben.

En daarachter zijn ze mekaar gewoon dood aan het maken door de ene tempoversnelling na de andere.

Weinig kopmannen die echt nog wat ploegmaats hebben.

Van de zon genieten en een wandelingske gaan doen

Ik heb nog nooit van mijn leven zomaar een wandelingske gaan doen zou maar raar zijn.

Evenepoel op nieuwe fiets nu.

Mogen nu wel wat beginnen samenwerken want dit is weer Zurich allemaal zelf proberen er naar toe te rijden zogaat het niet lukken natuurlijk op je eentje dicht je nooit zo'n gat

Ik ben aan het nadenken wat ik zou kunnen doen, maar mijn dag was al zolang gepland van nu naar de koers te kijken dat ik niet meteen een idee heb wat ik nu anders zou kunnen doen.
Niet op jou persoonlijk, maar daar kom ik dus onnozel van hé. Niet weten wat gedaan. Da fuq. :crazy:

Stel dat ik een jaar gratis loon krijg en niet hoef te werken, ik zou elke 5 minuten zonder problemen kunnen invullen. En nog tijd te kort komen voor alles dat ik wil/moet doen. :help:

Terug
Bovenaan