WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36
Remco die een leegloper had (?) maar gewoon ontplofte bergop
Het was een mix van de twee (denk ik). Dat hij ontplofte bergop klopt maar dat hij ook uit de volgende groep moest lossen zal wel door fietsproblemen gekomen zijn. Dat laatste was niet normaal.

Nu goed hij is al WK hé (tijdrijden) :D

Niet op jou persoonlijk, maar daar kom ik dus onnozel van hé. Niet weten wat gedaan. Da fuq. :crazy:

Stel dat ik een jaar gratis loon krijg en niet hoef te werken, ik zou elke 5 minuten zonder problemen kunnen invullen. En nog tijd te kort komen voor alles dat ik wil/moet doen. :help:

ow eens de koers gedaan is weet ik meteen wat gedaan hoor maar mijn hoofd zit nu al weken met zondag 28 september kijken we van 10-17u naar de koers om dan nu even te switchen nee dat is niet fijn

Australië en Italië moeten nu maar hun best doen. Hermans kan ook meerijden. Heeft Ayuso nog ploegmaten eigenlijk?

Helpers alleen krijgen dit niet toe gereden hoor… die zijn allemaal piepedood… de healys en pidcocks van deze wereld zullen binnen ronde of 2-3 nog wel een sprong maken om te proberen dichten maar zal voor brons zijn vrees ik

Wie echt goed was is mee hé ze zijn niet bij verrassing weggereden ze zijn gegaan op het punt waar iedereen al een jaar weet daar gaat het gebeuren.

Terug
Bovenaan