SomeDude Banned 28 september 2025 #341 quo_vadis zei: Ola lekke band vooraan. Terug spanning? Klik om te vergroten... woutje zei: Wat is dit nu met Torro Klik om te vergroten... Over de rooie gegaan
quo_vadis zei: Ola lekke band vooraan. Terug spanning? Klik om te vergroten... woutje zei: Wat is dit nu met Torro Klik om te vergroten... Over de rooie gegaan
D dadash Well-known member 28 september 2025 #343 ze zakken er nu allemaal en overal door enkel Pogacar lijkt nog vlotjes te gaan
makila Well-known member Crowdfunder FE 28 september 2025 #345 dadash zei: Wie echt goed was is mee hé ze zijn niet bij verrassing weggereden ze zijn gegaan op het punt waar iedereen al een jaar weet daar gaat het gebeuren. Klik om te vergroten... Ik hoop dat Remco straks eerlijk is. Ja ik had fietsproblemen en dat is kut. Daardoor was brons weg, want eerlijk? De 2 besten zaten vooraan. Update: Del Toro was toch niet super. Hij reed blijkbaar in dienst van Pogacar. Laatst bewerkt: 28 september 2025
dadash zei: Wie echt goed was is mee hé ze zijn niet bij verrassing weggereden ze zijn gegaan op het punt waar iedereen al een jaar weet daar gaat het gebeuren. Klik om te vergroten... Ik hoop dat Remco straks eerlijk is. Ja ik had fietsproblemen en dat is kut. Daardoor was brons weg, want eerlijk? De 2 besten zaten vooraan. Update: Del Toro was toch niet super. Hij reed blijkbaar in dienst van Pogacar.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 28 september 2025 #347 En het is nog 75 km, ik heb medelijden met de renners
D dadash Well-known member 28 september 2025 #350 Nu heb je toch echt radio nodig hé zodat je kan overleggen wat een kloteboel
makila Well-known member Crowdfunder FE 28 september 2025 #353 Jammer voor brons. Maar 2x ne kapotte fiets. Dat kan toch niet ??? We zullen straks de uitleg wel horen ..
Jammer voor brons. Maar 2x ne kapotte fiets. Dat kan toch niet ??? We zullen straks de uitleg wel horen ..
Tah_b00nz0r Well-known member 28 september 2025 #354 Jong, wat een gesukkel met die velo’s. Als ge daar 30sec ga staan draaien, da zegt genoeg over uw mentaliteit… Hij kon toch ook blijven rijden tot de wagen bij hem was?
Jong, wat een gesukkel met die velo’s. Als ge daar 30sec ga staan draaien, da zegt genoeg over uw mentaliteit… Hij kon toch ook blijven rijden tot de wagen bij hem was?
I iceman160487 Well-known member 28 september 2025 #355 Goh… das toch ook een beetje vluchtgedrag he…
D dadash Well-known member 28 september 2025 #358 In een ronde zijn ze van 44" naar 46" gegaan en van 34 achtervolgers naar 20
D dadash Well-known member 28 september 2025 #359 Allé wanneer vertrekt de eerste vlucht naar Frankrijk kan zich al beginnen voorbereiden op het EK TT
makila Well-known member Crowdfunder FE 28 september 2025 #360 iceman160487 zei: Goh… das toch ook een beetje vluchtgedrag he… Klik om te vergroten... Je hebt gelijk en toch had ikzelf (en ik ben ne keikop) ook gewoon gestopt met rijden. Voor plaats 10 moet je het hier ook niet doen he. {BK}Black Devil zei: Mag nooit stoppen he maar ja, driftkikker Klik om te vergroten... Hehe je bedoelt echt van de fiets gaan? Ja zo is ie wel. Dat doe je niet, maar dat is Remco he.
iceman160487 zei: Goh… das toch ook een beetje vluchtgedrag he… Klik om te vergroten... Je hebt gelijk en toch had ikzelf (en ik ben ne keikop) ook gewoon gestopt met rijden. Voor plaats 10 moet je het hier ook niet doen he. {BK}Black Devil zei: Mag nooit stoppen he maar ja, driftkikker Klik om te vergroten... Hehe je bedoelt echt van de fiets gaan? Ja zo is ie wel. Dat doe je niet, maar dat is Remco he.