SomeDude
Banned
Je neemt normaal uw bochten anders om druk en dus grip te hebbenHoe bedoel je? Te agressieve lean?
Niet dat ik er veel van ken want mijn techniek is nog veel erger

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je neemt normaal uw bochten anders om druk en dus grip te hebbenHoe bedoel je? Te agressieve lean?

Als je uw post begint met: "Hier zitten we met heel veel wel te roepen dat Wout de beste wielrenner is die er ooit geweest is" dan moet daar toch mee gelachen worden. Werkelijk niemand roept dat. Zelfs niet dat hij de beste wielrenner van het moment is.En voor al degenen die lachen met mijn post #885. Lach zo hard ge wilt mannen. Ik heb gewoon maar laten zien hoe ze in het buitenland over de prestaties van Wout beginnen te denken. Zonder de onzin van onze nationale pers en zonder de Nederlandse pers die natuurlijk heel graag Matthieu ophemelen en Wout kleineren. Gewoon de Engelse pers die de 2 misschien wel beste wielrenners van het moment met elkaar vergelijkt. Nu kunnen wij hier wel zitten roepen dat dat te maken heeft met wat Wout allemaal in de TdF heeft gedaan en met hoe Matthieu zich verstopt heeft in diezelfde tour, maar op het einde doet dat er allemaal niet toe. Op het einde van de rit zijn het de resultaten die tellen en daar heeft Matthieu momenteel een serieuze voorsprong op Wout. Wil Wout dit goedmaken zal hij zich meer moeten toeleggen op zijn eigen carrière en minder moeten knechten voor iemand anders zijn resultaten. Zo simpel is het.

Over dat eerste (ooit geweest is) heb je gelijk. Dat heb ik trouwens al toegegeven. Over dat tweede.....Als je uw post begint met: "Hier zitten we met heel veel wel te roepen dat Wout de beste wielrenner is die er ooit geweest is" dan moet daar toch mee gelachen worden. Werkelijk niemand roept dat. Zelfs niet dat hij de beste wielrenner van het moment is.

Als je uw post begint met: "Hier zitten we met heel veel wel te roepen dat Wout de beste wielrenner is die er ooit geweest is" dan moet daar toch mee gelachen worden. Werkelijk niemand roept dat. Zelfs niet dat hij de beste wielrenner van het moment is.
Er zit wel iets in deze redenering, vind ik.Nu kunnen wij hier wel zitten roepen dat dat te maken heeft met wat Wout allemaal in de TdF heeft gedaan en met hoe Matthieu zich verstopt heeft in diezelfde tour, maar op het einde doet dat er allemaal niet toe. Op het einde van de rit zijn het de resultaten die tellen en daar heeft Matthieu momenteel een serieuze voorsprong op Wout. Wil Wout dit goedmaken zal hij zich meer moeten toeleggen op zijn eigen carrière en minder moeten knechten voor iemand anders zijn resultaten. Zo simpel is het.
Onderstuur op een MTB, ik weet er alles van...Je neemt normaal uw bochten anders om druk en dus grip te hebben
Niet dat ik er veel van ken want mijn techniek is nog veel erger![]()

)Raar om te zeggen WVA heeft zuiver gekeken op UCI punten nu al een zot jaar achter de rug.
Ook als je die punten vergelijkt met de vorige jaren en dat met maar 2 overwinningen. Maar het zijn nu eenmaal overwinningen die tellen.
Ze hebben de punten verhoogd dit jaar. Monument is bv van 500 naar 800 UCI punten gegaan dus oppassen met zomaar te vergelijken met vorig jaar. Pogacar scoorde voorbije 2 jaar 5000-5500 punten en zit nu al aan 8000 punten en dan moeten de italiaanse koersen in het najaar nog komen waar hij er zo nog eens 1000 bij doet. Dus dat verklaard wel voor een groot stuk waarom VA de voorbije 2 jaar 4200-4500 punten had en nu 5000.
Maar Wout staat dus wel nog 2de op die lijst wat nog altijd straf is met maar 2 overwinningen. Absoluut. Lekrijden in PR '23, corona voor de RVV '22, RVV '20 verliezen met enkele centimeters. Het had gerust anders kunnen lopen.Hopelijk valt voor Wout de Teerling eens naar de goeie kant. Het is hem van harte gegund.
.Er zouden zelfs miljoenen renners tekenen om gewoon maar 1jaar in een profpeloton te mogen rijden. Dit slaagt helemaal nergens op. E3 is trouwens bezwaarlijk een semi klassieker te noemen.Hoeveel renners zouden voor de start tekenen voor:
- winst in 1 semiklassieker en BK Tijdrijden
- tweede plaats in Gent-Wevelgem (overwinning mogelijks geschonken) en WK
- derde plaats in Paris Roubaix en Milaan San Remo
- vierde in Ronde van Vlaanderen
- een mooie Ronde Van Frankrijk in dienst (opgave enkel door privé-situatie)
Ja, een WVA, MVDP en enkele klassementsrenners niet, daarvoor is er een grote overwinning te weinig. Maar de rest van het peloton zeker. Dus "zwak" is zijn jaar zeker niet, gewoon niet wat hij hoopte. Maar tussen hoop en realiteit zit er altijd wel wat verschil, behalve (ongeveer) in 2022.
Zou evengoed het palmares van Leif Hoste kunnen zijn.Hoeveel renners zouden voor de start tekenen voor:
Ja, een WVA, MVDP en enkele klassementsrenners niet, daarvoor is er een grote overwinning te weinig. Maar de rest van het peloton zeker. Dus "zwak" is zijn jaar zeker niet, gewoon niet wat hij hoopte. Maar tussen hoop en realiteit zit er altijd wel wat verschil, behalve (ongeveer) in 2022.
Tussen een palmares en één jaar is er een gigantisch verschil.Zou evengoed het palmares van Leif Hoste kunnen zijn.
E3 is trouwens bezwaarlijk een semi klassieker te noemen.
Van Aert rijdt een slecht jaar, punt.
Klinkt als een jaar van Greg Van Avermaet. Bij hem spraken we nooit over “de grote x”.Hoeveel renners zouden voor de start tekenen voor: