Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gebeurt automatisch heInderdaad.
Maar mij nog niet duidelijk of dat nu verplicht is wegens shorttrack of ze echt die fiets verkiest.
Valt ook op hoe vaak die hun vork locken (ook Prevot).
Er boenk op. Hier zitten we met heel veel wel te roepen dat Wout de beste wielrenner is die er ooit geweest is, de internationale media houdt er meer en meer een andere mening op na.En Van Aert, die jongen heeft bakken talent maar moet zich echt eens gaan bezinnen over zijn toekomst. Hij zit bijna over de helft van zijn carrière en we gaan hem meer en meer beginnen herinneren als de renner van 'net niet' en vele podiumplaatsen.
Bwa.. ik vind het eerlijk gezegd eerder zielig van Nino Schurter en de rest an de gevestigde waardes in het mountainbiken. Als ze al schrik moeten hebben van 2 wielrenners die van op rij 5 moeten vertrekken wil dat gewoon zeggen dat ze het niet verdienen om te winnen.Wat een schande zeg die reglementswijziging bij het mountainbiken. Zoiets doe je toch niet een paar dagen voor de wedstrijd.
Er boenk op. Hier zitten we met heel veel wel te roepen dat Wout de beste wielrenner is die er ooit geweest is

Ik kende alleen die Specialized Brain.Dat gebeurt automatisch he
![]()
SR Suntour Tact: het veersysteem van Tom Pidcock vrij te koop ⋆ Vojo
Sinds enkele maanden staan op de Pinarello Dogma XC van Tom Pidcock en Pauline Ferrand-Prévot elektronisch gestuurde SR Suntour TACT-veringen gemonteerd die vanaf nu ook beschikbaar zijn voor gewone stervelingen … maar daarvoor moet je wel 4990 euro neertellen! Tijdens de voorbije Eurobike...www.vojomag.nl
Sorry.. beste wielrenner van het moment bedoelde ik eigenlijk. En daar is hij imo verdorie heel kort bij hoor;Maar enfin, overdrijf anders eens![]()
Bwa, ik denk het niet. Tis nog 50km e, kan nog vanalles gebeuren. Koplopers hebben ook niet zoveel voorsprong, een minuutje.Denk dat er iemand van de kopgroep gaat winnen
JaMtb wordt toch gewoon op sporza.be uitgezonden?
Nu op tv wegkoers bij jongeren ofzo?
Uur verschilBegint toch over 1 minuut?
Ik begrijp hier echt hé-le-maal niks van. Wat zitten de Belgen daar eigenlijk te doen? Nys heeft zijn ding gedaan maar Segaert heeft just een paar keer op kop gereden... ipv eens te gaan met een paar man en Nys in een zetel te zetten of de anderen minstens te doen werken.Denk dat er iemand van de kopgroep gaat winnen

Wat een tacticsche faalkoers van de belgen.
Laurence was topfavoriet eh, laten ze die gewoon rijden
Benieuwd naar de uitleg, zullen het wel op
Het parcours steken.