WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Zijn een paar stevige stukken in het parcours idd, meestal is er wel een alternatieve route maar die duurt langer

Wss bedoelde je rond minuut 3?
Ja, dit is toch al stevig voor een xc rit? Ziet er gewoon een zalig parcour uit, maar eerder een soort enduro-parcour, of vergis ik mij hierin? Ik wist zelf niet dat dergelijke Jumps binnen de mogelijkheden lagen van de Canyon Lux met 100mm veerweg, of zou hij hiervoor een andere fiets nemen dan de Lux CFR?

Ja, dit is toch al stevig voor een xc rit? Ziet er gewoon een zalig parcour uit, maar eerder een soort enduro-parcour, of vergis ik mij hierin? Ik wist zelf niet dat dergelijke Jumps binnen de mogelijkheden lagen van de Canyon Lux met 100mm veerweg, of zou hij hiervoor een andere fiets nemen dan de Lux CFR?
Parcoursen XC zijn veel technischer geworden laatste jaren, XC fietsen zijn er ook al op aangepast dus neem aan dat hij gewone Lux gebruikt

Super prestatie van Remco, jammer voor Wout...
Maar weet iemand waarom Oumi atijd te pas en te onpas in beeld moet gebracht worden?:rolleyes:

't is er echt over, op 2 gazetten zelfs hoofdpagina artikel...

Remco.png

tjah dat zien we telkens weer, gelukkig was die van VA zwanger of die stond er ook wel ergens en tijdens de Tour had de vriendin van Philipsen ook niks beters te doen want die was er ook telkens bij

Tja we zien graag de reacties en de emoties bij overwinningen of verliezen, en hoe die emotie gedeeld wordt met de omgeving. Dat is wat eigen aan de mens. Bijv. Pogi's routine om iedereen persoonlijk te feliciteren zien we ook vaak, of Vingegaard die weer aan het telefoneren is.

Laatst bewerkt:
Oh nee, de vrouw/vriendin van komt in beeld. Waarom zou je hier überhaupt van wakker liggen?

Jama die Oumi heeft wel een kleurtje hé dat willen we toch niet zien op ons mooi wit krantenpapier? :unsure: mensen stoorden zich toch ook rot aan die vriendin van Philipsen de voorbije Tour of vorig jaar aan de vrouw van VA? Oh werd er toen met geen woord over gerept? Vreemd :shutup:

Niet iedereen is sport fan en door de familie/vrienden er bij te betrekken bereik je een brede publiek dat soort artikels worden ook gelezen door mensen die niet opzoek zijn naar de resultaten of een analyse.

Jama die Oumi heeft wel een kleurtje hé dat willen we toch niet zien op ons mooi wit krantenpapier? :unsure: mensen stoorden zich toch ook rot aan die vriendin van Philipsen de voorbije Tour of vorig jaar aan de vrouw van VA? Oh werd er toen met geen woord over gerept? Vreemd :shutup:

Niet iedereen is sport fan en door de familie/vrienden er bij te betrekken bereik je een brede publiek dat soort artikels worden ook gelezen door mensen die niet opzoek zijn naar de resultaten of een analyse.
Echt bizar dat je Oumi haar afkomst er gaat bij betrekken... Djeezes 😅

Wat een fenomeen...

Jongste wk tijdrijden ooit.

Die gast is op 23 jaar wk op de weg, tt, ne grote tour gewonnen, monument gewonnen.

Volgens mij rijden Prevot en Pidcock op een hardtail. Ze hebben daar zeker mee getrained.

Een enduro fiets is veel te zwaar.

Terug
Bovenaan