Ja het hangt natuurlijk ook af van het exacte meetpunt. Maar bedankt voor de correctie.5" sneller. Ganna draaide op aan 53'34" terwijl Evenepoel aan 53'17", verloor dus wel wat tijd bergop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het hangt natuurlijk ook af van het exacte meetpunt. Maar bedankt voor de correctie.5" sneller. Ganna draaide op aan 53'34" terwijl Evenepoel aan 53'17", verloor dus wel wat tijd bergop.
Ja, dit is toch al stevig voor een xc rit? Ziet er gewoon een zalig parcour uit, maar eerder een soort enduro-parcour, of vergis ik mij hierin? Ik wist zelf niet dat dergelijke Jumps binnen de mogelijkheden lagen van de Canyon Lux met 100mm veerweg, of zou hij hiervoor een andere fiets nemen dan de Lux CFR?Zijn een paar stevige stukken in het parcours idd, meestal is er wel een alternatieve route maar die duurt langer
Wss bedoelde je rond minuut 3?
Parcoursen XC zijn veel technischer geworden laatste jaren, XC fietsen zijn er ook al op aangepast dus neem aan dat hij gewone Lux gebruiktJa, dit is toch al stevig voor een xc rit? Ziet er gewoon een zalig parcour uit, maar eerder een soort enduro-parcour, of vergis ik mij hierin? Ik wist zelf niet dat dergelijke Jumps binnen de mogelijkheden lagen van de Canyon Lux met 100mm veerweg, of zou hij hiervoor een andere fiets nemen dan de Lux CFR?
Omdat ze fucking heet is tiens.Super prestatie van Remco, jammer voor Wout...
Maar weet iemand waarom Oumi atijd te pas en te onpas in beeld moet gebracht worden?![]()
Waarom kwamen die dan in beeld?Omdat ze fucking heet is tiens.
In de Tour hebben we de vriendinnen van Jonas en Tadej toch ook om de haverklap gezien in beeld?

Oh nee, de vrouw/vriendin van komt in beeld. Waarom zou je hier überhaupt van wakker liggen?
mensen stoorden zich toch ook rot aan die vriendin van Philipsen de voorbije Tour of vorig jaar aan de vrouw van VA? Oh werd er toen met geen woord over gerept? Vreemd 
Echt bizar dat je Oumi haar afkomst er gaat bij betrekken... DjeezesJama die Oumi heeft wel een kleurtje hé dat willen we toch niet zien op ons mooi wit krantenpapier?mensen stoorden zich toch ook rot aan die vriendin van Philipsen de voorbije Tour of vorig jaar aan de vrouw van VA? Oh werd er toen met geen woord over gerept? Vreemd
Niet iedereen is sport fan en door de familie/vrienden er bij te betrekken bereik je een brede publiek dat soort artikels worden ook gelezen door mensen die niet opzoek zijn naar de resultaten of een analyse.

Echt bizar dat je Oumi haar afkomst er gaat bij betrekken... Djeezes![]()
Even in beeld is dat niet meer hé, ze is hoofdnieuws...terwijl Remco thans het WK tijdrijden won... echt overdreven...Echt bizar dat jij begint te klagen dat ze even in beeld komt.
Volgens mij rijden Prevot en Pidcock op een hardtail. Ze hebben daar zeker mee getrained.Ja, dit is toch al stevig voor een xc rit? Ziet er gewoon een zalig parcour uit, maar eerder een soort enduro-parcour, of vergis ik mij hierin? Ik wist zelf niet dat dergelijke Jumps binnen de mogelijkheden lagen van de Canyon Lux met 100mm veerweg, of zou hij hiervoor een andere fiets nemen dan de Lux CFR?