Mr.Anderson
Well-known member
Wist je dat de acteur van de groene Power Ranger (Jason David Frank) later MMA is gaan beoefenen en effectief enkele kampen gevochten heeft?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan nu de strikvraag: hoe noemt iets dat van de indianen is dan?Ik zie hier net op een verpakking Indiase Curry staan, ik zeg hoe, wat Indiase curry, dat moet toch Indische curry zijn.
Blijkbaar verwijst Indië naar het koloniale Nederlands-Indië, waar bvb Indonesië ook toe hoorde en India naar het land zoals we het nu kennen en wordt Indisch daarom in Nederland niet gebruikt in die context.
vb. The Beatles waren een tijdje in de ban van een Indiase goeroe of De Indiase hoofdstad New Delhi overweegt een dieselverbod.
Daar moet ge dan zo oud voor geworden zijn![]()
Dat heeft gene naam want tis allemaal afgepakt door de Amerikanen ?En dan nu de strikvraag: hoe noemt iets dat van de indianen is dan?
Indiaans?En dan nu de strikvraag: hoe noemt iets dat van de indianen is dan?
Iets met 'originele inwoners van Amerika' ofzo?En dan nu de strikvraag: hoe noemt iets dat van de indianen is dan?
Gewoon rare Hollanders met hun Oost-Indische kolonie. Indië in België is hetzelfde als India.Ik zie hier net op een verpakking Indiase Curry staan, ik zeg hoe, wat Indiase curry, dat moet toch Indische curry zijn.
Blijkbaar verwijst Indië naar het koloniale Nederlands-Indië, waar bvb Indonesië ook toe hoorde en India naar het land zoals we het nu kennen en wordt Indisch daarom in Nederland niet gebruikt in die context.
vb. The Beatles waren een tijdje in de ban van een Indiase goeroe of De Indiase hoofdstad New Delhi overweegt een dieselverbod.
Daar moet ge dan zo oud voor geworden zijn![]()
en jij dacht dat niemand dat hier wist?Vandaag is het de Internationale dag van de masturbatie.
Vandaag is het de Internationale dag van de masturbatie.
Je merkt vaak dat mensen niet goed met procenten kunnen werken bij btw-berekening.X% van Y is hetzelfde dan Y% van X !
logisch eigenlijk maar nog niet bij stilgestaan lol
(X/100) * Y = (Y/100) * X
Ik trek mij daar niks van aanAh oei, dat duurt maar een dag die viering? Ik dacht een jaar.
Het is in theorie heel de maand mei met vandaag de -ehm - hoogdag.Ah oei, dat duurt maar een dag die viering? Ik dacht een jaar.
Komt wsl omdat je +21% moet doen om BTW bij te tellen, maar je niet -21% mag doen om BTW af te trekken.Je merkt vaak dat mensen niet goed met procenten kunnen werken bij btw-berekening.
Iedereen weet dat je X1,21 moet doen om ergens btw bij te tellen. Maar de Frank dat /1,21 dus de btw eraf trekken is, valt bij weinig mensen.
Daarom dat ze ook wel zeggen: schat-naai-mei-niet maandHet is in theorie heel de maand mei met van dag de -ehm - hoogdag.
Meimaand = snokmaand, maw.

Komt wsl omdat je +21% moet doen om BTW bij te tellen, maar je niet -21% mag doen om BTW af te trekken.
Vandaag is het de Internationale dag van de masturbatie.

Misschien is dat wel een nieuwe verklaring voor mijn allergieën die beginnen opspelen in mei. Allergisch aan het aroma van snokkende buurtbewoners.Het is in theorie heel de maand mei met van dag de -ehm - hoogdag.
Meimaand = snokmaand, maw.