windows 10 activeren

kiss1

Active member
heb voor de zoon een nieuwe pc in elkaar gestoken met windows 10 pro geïnstalleerd vanaf usb stik
deze moet nu nog geactiveerd worden, laatst keer had ik licentiecode gekocht bij softkeys.nl maar deze bestaat blijkbaar niet meer

is er een andere betrouwbare site voor deze code te bestellen?
 
Gewoon op ebay een reseller zoeken met een hoge reviewscore. Mijn licentie komt ook van ebay en werkt perfect, @Ascari heeft er daar ook al een hoop gehaald als ik het mij goed herinner.

Bovenstaande websites kopen die wss op ebay voor +- 5€ om ze daarna voor het dubbele of driedubbele te verkopen.
 
Gewoon op ebay een reseller zoeken met een hoge reviewscore. Mijn licentie komt ook van ebay en werkt perfect, @Ascari heeft er daar ook al een hoop gehaald als ik het mij goed herinner.

Bovenstaande websites kopen die wss op ebay voor +- 5€ om ze daarna voor het dubbele of driedubbele te verkopen.
Klopt inderdaad. Ebay is tegenwoordig wel bezig met die keys te verwijderen, dus moest je die daar niet direct kunnen vinden. Kan je die altijd op Aliexpress kopen, doe ik ook sinds kort.
 
Terug
Bovenaan