Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele lekkere susumaniello was dat.Ah, is dat de maand waar je vooral minerale wijnen moet drinken?Zijn er hier deelnemers aan Tournée Minerale? Wij hadden wel de intentie maar toen moest ik spaghettisaus maken en je kan die fles moeilijk wegkappenEen hele lekkere susumaniello was dat.
Heb mij laten verleiden om een aantal flessen in te kopen van de 2020 "kleine (en voorlopig betaalbare) broer" van Sassicaia: Guidalberto. Wel weer een batch om nog enkele jaren te laten liggen denk ik.

Voor 1 keertje zonder wijn in de saus.Zijn er hier deelnemers aan Tournée Minerale? Wij hadden wel de intentie maar toen moest ik spaghettisaus maken en je kan die fles moeilijk wegkappenEen hele lekkere susumaniello was dat.
Hoe geraak je daaraan?Heb mij laten verleiden om een aantal flessen in te kopen van de 2020 "kleine (en voorlopig betaalbare) broer" van Sassicaia: Guidalberto. Wel weer een batch om nog enkele jaren te laten liggen denk ik.
Ah, is dat de maand waar je vooral minerale wijnen moet drinken?![]()

Zot?!Voor 1 keertje zonder wijn in de saus.

Gewoon via een (gekende) online wijnshop, er zijn er verschillende in BE/NL die dat gewoon aanbieden hoor, google eens "guidalberto 2020". Enkel zien dat je niet te veel betaalt want prijzen fluctueren nogal. Ik denk wel dat die een stuk duurder gaat worden in de toekomst.Hoe geraak je daaraan?

levering ging alvast zeer vlot!Als je de reviews zelf leest, weet je meestal ook welke richting die wijn uitgaat. Idealiter proef je de wijn voor je hem koopt, maar tot hiertoe is Vivino wel een goede vriend gebleken wanneer ik in de supermarkt iets nieuw wil uitkiezen.Je moet vivino altijd met een korrel zout nemen, en ook zien dat er voldoende reviews zijn dat er geen bias is van liefhebbers van die specifieke wijn. Meestal is een wijn van 4+ wel kwalitatief goed, maar je kan ook hebben dat een wijn een lage score krijgt omdat die minder toegankelijk is...
Ja, onlangs nog! Dat werkt inderdaad een beetjeIemand al eens geprobeerd om met Vivino een wijnkaart te scannen? Werkt dat een beetje?

FYI dit is hoe het er uitziet (toegegeven, de lay-out van deze kaart bemakkelijkte de zaken niet):
![]()
![]()
PS de Pinot Noir en de Barolo waren zeer correct qua P/Q vond ik![]()

Goed om eens te zien hoe het eruit ziet. Het weten is een, het doen is iets anders. Ik dacht dat er een mooi lijstje zou gegenereerd worden met de cijfers bij.FYI dit is hoe het er uitziet (toegegeven, de lay-out van deze kaart bemakkelijkte de zaken niet):
![]()
![]()
PS de Pinot Noir en de Barolo waren zeer correct qua P/Q vond ik![]()