Widescreen gaming, yay or nay?

Als het geen super ultra mega wide 4k moet zijn is dit ook wel een mooie deal.
Een van de betere 34" schermen voor de moment.

Edit: ondertussen al weer behoorlijk in prijs gestegen.. :/
 
Laatst bewerkt:
Als het geen super ultra mega wide 4k moet zijn is dit ook wel een mooie deal.
Een van de betere 34" schermen voor de moment.

Edit: ondertussen al weer behoorlijk in prijs gestegen.. :/
Das inderdaad een mooie monitor, is zelfs een Prime deal nu.
 
Das inderdaad een mooie monitor, is zelfs een Prime deal nu.
Klopt. Maar stond eerder vandaag nog +-€90 goedkoper op Amazon.

Uiteindelijk is er ook op Bol een deal gekomen. Voor €660 kunnen kopen. Veel goedkoper wordt het voorlopig niet denk ik.
 
Klopt. Maar stond eerder vandaag nog +-€90 goedkoper op Amazon.

Uiteindelijk is er ook op Bol een deal gekomen. Voor €660 kunnen kopen. Veel goedkoper wordt het voorlopig niet denk ik.
op bol.com zie ik hem zelfs niet als verkoop door bol;com. op amazon nu staat hij aan 780 euro.
Ik had ook nog de MSI Optix MPG341CQR gezien, lijkt me ok niet slecht? Wel al iets ouder scherm.

Maar wou vandaag idd eens zien of er niks interessant was met die amazon prime deals... Moest je nog iets vinden;)

*edit:

dit lijkt me ook nog wel een interessante deal? Refrreshrate is natuurlijk wel maar 60 hz, dus minder voor gaming. Zal vandaag nog even afwachten in de hoop dat die andere LG nog eens zakt in prijs...? Enkel jammer dat er geen ingebouwde speakers zijn (ook al zijn ze niet super), en dat die bezels toch redelijk dik blijven ( tov Samsung)
 
Laatst bewerkt:
op bol.com zie ik hem zelfs niet als verkoop door bol;com. op amazon nu staat hij aan 780 euro.
Ik had ook nog de MSI Optix MPG341CQR gezien, lijkt me ok niet slecht? Wel al iets ouder scherm.

Maar wou vandaag idd eens zien of er niks interessant was met die amazon prime deals... Moest je nog iets vinden;)

*edit:

dit lijkt me ook nog wel een interessante deal? Refrreshrate is natuurlijk wel maar 60 hz, dus minder voor gaming. Zal vandaag nog even afwachten in de hoop dat die andere LG nog eens zakt in prijs...? Enkel jammer dat er geen ingebouwde speakers zijn (ook al zijn ze niet super), en dat die bezels toch redelijk dik blijven ( tov Samsung)

Ja, voor die Bol aanbieding moest je behoorlijk snel zijn! Stond al snel weer op de originele prijs.
De prijs op Amazon is nog altijd niet slecht te noemen. Maar het is nog maar de vraag of hij nog eens onder de €700 gaat zakken vandaag.

Die Msi heb ik ook vaak zien passeren. Vermoedelijk ook geen slechte optie. Het grote verschil zal hier VA <->IPS zijn.
De voorkeuren verschillen wat dat betreft.
Maar uiteindelijk zijn er wel behoorlijk wat opties, al zal veel afhangen van de eisen/budget. Xiaomi, Gigabyte, Samsung, Iiyama, Lg,...
Ze hebben allemaal wel een degelijke ultrawide in het assortiment (en goedkoper dan die Lg). Het is maar net wat je zoekt.

Als je gamet lijkt het mij niet oninteressant om iets te nemen met 60+Hz. Als je dan toch deze bedragen aan het uitgeven bent..
 
Hier een lg 38gn950, toch wel vree content van. Zo nen super ultrawide is er een beetje over dan denk ik, heb liever wat extra hoogte.
 
Momenteel redelijk scherp geprijst op Megekko. (€739)
thanks. Maar heb gezien dat die voet nogal heel diep is en waarschijnlijk niet goed zou passen op mijn bureau. Zeker met het feit dat deze voet niet helemaal 'plat' stat maar dat de uiteindes de steunpunten zijn.
 
thanks. Maar heb gezien dat die voet nogal heel diep is en waarschijnlijk niet goed zou passen op mijn bureau. Zeker met het feit dat deze voet niet helemaal 'plat' stat maar dat de uiteindes de steunpunten zijn.
Klopt. Ik kan niet ontkennen dat het een behoorlijke voet is. Mijn bureau is dieper dan gemiddeld, en zelf dan komt het scherm vrij ver naar voren. Niets onoverkomelijk in mijn geval, maar met een kleine(re) bureau zeker iets om te bekijken.
Een degelijke monitorhouder lost dit wel op natuurlijk.
 
Klopt. Ik kan niet ontkennen dat het een behoorlijke voet is. Mijn bureau is dieper dan gemiddeld, en zelf dan komt het scherm vrij ver naar voren. Niets onoverkomelijk in mijn geval, maar met een kleine(re) bureau zeker iets om te bekijken.
Een degelijke monitorhouder lost dit wel op natuurlijk.
Hier staat mijn monitor op mijn venstertablet ( en mijn burau is daar aangebouwd). En heb dar ongeveer een 24 cm diepte.
Dacht eventueel aan deze?

Lijkt me ook nog scherp geprijsd?

Deze had ik ook nog op een lijstje staan sinds black friday 399 euro:

Keuzes keuzes... Ik zoek eigenljk iets met ingebouwde speakers ( ook al zijn ze niet super) en goeie kleuren. Gaming is af en toe.

Nu heb ik een LG 29UM68

*edit: teh fuck, die eerste link staat nu aan 499 euro, daarnet aan 447 euro :sop:
*edit 2: gevondne op coolblue en daar besteld :) https://www.coolblue.be/nl/product/866162/lg-35wn75c.html
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een UW monitor.

34 inch
3440x1440p
min 144hz
VA , IPS ?
G-sync
Puur voor gaming

Ik heb al wat research gedaan:

Gigabyte g34

-Prijs : 469€
-VA
-Volgens gebruikers heeft deze last van flickering met g-sync

Acer Nitro xv340

-Prijs: +/- 500€
-IPS

LG 34gn850

-Prijs: 900€ 😱
-IPS

Iemand ervaring met 1 van deze monitoren?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de vorige versie van die LG 34gn850, de LG 34GK950F en die is absoluut super. De 34gn850 is qua perfomance quasi gelijk, maar iets goedkoper.

Ik doe foto / video editing en dan is de kleurechtheid van dit scherm echt een meerwaarde. En ja, in games is zo'n UW ook echt wel fijner qua immersie.
 
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een UW monitor.

34 inch
3440x1440p
min 144hz
VA , IPS ?
G-sync
Puur voor gaming

Ik heb al wat research gedaan:

Gigabyte g34

-Prijs : 469€
-VA
-Volgens gebruikers heeft deze last van flickering met g-sync

Acer Nitro xv340

-Prijs: +/- 500€
-IPS

LG 34gn850

-Prijs: 900€ 😱
-IPS

Iemand ervaring met 1 van deze monitoren?
Ik heb die gigabyte. Het enigste van flikker dat ik in een half jaar tegenkom (en nog steeds last van heb) is bij het loading screen in wow. Daar heb je zo een flikker maar dat stoort niet echt want ingame verdwijnt dat. Ik draai die ook op gsync met 3080 oc. Prijs kwaliteit best wel een goed scherm hoor. Enkel de voet is mastodont groot en toch wel lelijk :p
 
Terug
Bovenaan