Where the trailer lies: de grote trailerthread

De muziek in de serie zelf lijkt meer op de "traditionele" koperblazers van Gladiator, het zal denk ik meevallen (je zal het mss niet eens opmerken):
De tweede trailer gaat ook voor een orkest ipv de rapmuziek:

Weerklonk er kritiek op de moderne muziek voor de serie Those about to die, doen ze het dunnetjes over voor de Gladiator II trailer....

Het lijkt bombastischer dan de eerste film (om niet te zeggen dat het eruit ziet als een pure cash grab).

Inderdaad weeral die onnozele moderne muziek. Enfin, ik ga hem wel zien cuz Romans maar het is niet zo gemakkelijk om in de voetsporen van zo'n iconische film te stappen. Sensatiezucht kan nochtans wel fun zijn. De Spartacus-serie vond ik wel plezierig om naar te kijken.

Maar als je dan een vijfde rewatch doet van HBO's Rome ... dan zit je toch in een heel andere liga.

Denzel Washington straalt imo nu niet bepaald ancient Rome uit. Precies Training Day 2. Tegenwoordig laten ze ook veel te veel zien in die trailers vind ik :(

That said ben ik wel excited en ga ik zeker gaan kijken ^^

Weer een trailer waar ik het gevoel van heb dat ik net de ganse film in fast forward heb gezien :unsure:

Denzel be like: HA HA HA (My N... )

Kijk dan niet hé :')

Beetje gevoel dat Ridley gewoon aan het werk blijft om niet te sterven dus niet echt veel interesse hier. Gladiator blijft hier ook wel die eeuwige overrated film van hem dat de Oscar van Crouching Tiger heeft afgesnoept.

Vind het er nu ook niet zo goed uitzien en dat rap muziek komaan je hebt zo een iconische soundtrack van de eerste

Doesn't realy look or feel like Time Bandits but doesn't have to be a bad thing. Wait and see I guess.

Laatst bewerkt:
Weer een trailer waar ik het gevoel van heb dat ik net de ganse film in fast forward heb gezien :unsure:

Denzel be like: HA HA HA (My N... )
My Nero.:fingerguns_r:

Die hey-fellow-kids sukkels van tegenwoordig zijn zeker benauwd als er geen rap in zit dat ze gen z niet gaan meehebben zeker? Hoe komt men er toch altijd bij.

Inderdaad weeral die onnozele moderne muziek. Enfin, ik ga hem wel zien cuz Romans maar het is niet zo gemakkelijk om in de voetsporen van zo'n iconische film te stappen. Sensatiezucht kan nochtans wel fun zijn. De Spartacus-serie vond ik wel plezierig om naar te kijken.

Maar als je dan een vijfde rewatch doet van HBO's Rome ... dan zit je toch in een heel andere liga.

Even hier op inpikken. Nooit van deze serie gehoord. Erg genoten van series als The last kingdom, game of thrones , Shogun, pride & prejudice (BBC minireeks).

Jij zou breedgenomen Rome dus aanbevelen?

Even hier op inpikken. Nooit van deze serie gehoord. Erg genoten van series als The last kingdom, game of thrones , Shogun, pride & prejudice (BBC minireeks).

Jij zou breedgenomen Rome dus aanbevelen?
Rome is zowat de gold standard voor series over het oude Rome. Dus ja zeker aan te bevelen (en dat zeg ik zelfs zonder hem zelf gezien te hebben), en bizar dat ge er nog nooit van hebt gehoord imo.

Rome is zowat de gold standard voor series over het oude Rome. Dus ja zeker aan te bevelen (en dat zeg ik zelfs zonder hem zelf gezien te hebben), en bizar dat ge er nog nooit van hebt gehoord imo.
Goh ja, blind spot. :p Ben nu wel benieuwd!

Wat mij betreft de gold standard voor historische reeksen tout court. Titus Pullo en Lucius Vorenus hebben mijn hartje zeer snel veroverd.

THIRTEEEEEEN!

DifWY5d.jpeg

Film van het jaar? Maybe. :woohoo:

Vandaag de trailer van MUFASA gezien.

Just.. why? Wat is dat toch met Hollywood om goedkoop (not rlly tho) films te vullen met sterren van 20j geleden en dat te verkopen als film.
Vind dat altijd zo onnozel, nu komt Gladiator 2. Veel verwijzingen links en rechts naar het origineel allicht om wat nostalgie los te maken maar inhoudelijk waarschijnlijk weer niks.

Terug
Bovenaan