Where the trailer lies: de grote trailerthread

Mufasa heeft dezelfde hype-killer voor mij als The lion king remake -> CGI zonder enige emotie te lezen op elke beestenkop. Er is een waterkansje dat ze een mild-interessante plot konden schrijven voor hun prequel, maar voor de rest...

lsxxfdiqfghd1.jpeg

Kga het zeker zien maar ik word er jammer genoeg niet echt warm van. Niet echt fan van deze japanse animatie stijl die me te veel doet denken aan die vele cheap netflix reeksen. Im pretty nuts for Blade Runner dus was in de wolken toen netflix Blade Runner Black Lotus aankondigde, het vorige project van deze regisseur, maar dat was jammer genoeg ook veeleer miss dan hit. Ook dat ze hun trailer starten met "REMEMBER LOTR" boezemt niet direct vertrouwen in. I hope to be wrong though. 🤞

Dat ziet er intrigerend uit (en ik weet niet eens waarover het gaat):

Vond deze teaser ook al indrukwekkend ogen maar had de credits niet gezien en net via andere bron vernomen dat deze van niemand minder is dan Alfonso Cuarón! (Children of Men, Gravity, Azkaban, Y tu Mama Tambien :love: ). Zijn laatste, Roma, dateert al van 2018. Kinda missed him. Veel te lang weg geweest en heel blij dat hij nu terug is. (y)

also back Almodóvar

Laika (Koraline, Paranorman, Kubo & the Two Strings) onthult hun nieuwe

Snyder heeft een nieuwe anime reeks voor netflix in aantocht
Blood, Sex, Dragons. Even the advertising screams Snyder. Of dat een goeie zaak is valt tegenwoordig ten zeerste te betwijfelen. 😅

Geen idee hoe dit gaat uitdraaien maar de trailer weet alvast serieus wat goeie knoppen in te drukken te voor mij.

Ben absoluut geen Coppola fan maar dit ziet er batshit crazy uit dus definitely there for it. ;p

Een nederlands belgisch noorse productie met Crispin Clover die er effectief goed uit uit ziet!

Terug
Bovenaan