Where the trailer lies: de grote trailerthread

Bende snotneuzen wel.. boe. Groot fan van Evil Dead 2013 maar al derest van Alvarez is niet echt indrukwekkend.

Het melkerige droop er bij haar en de cast wel niet van af. Sigourney als leading lady heeft ook dat zeldzame talent van een alleskunner. Heel haar arc hoe belachelijk sommige deel 3 en 4 wel vinden, wint aan geloofwaardigheid door haar talent. En elke Alien film had wel een diverse badass cast. Dit lijkt wel de Mickey Mouse club :p

Nu ik ken de setting niet. Kan nog wel verantwoord worden. Er zullen wel streamers en it'rs zijn in space.

Maarreuhm..
Goh, zijn wij niet gewoon ouder aan't worden?
Feit :(
Ik hoop da'k verkeerd ben. Ga hem sowieso wel zien in de cinema.

Terwijl we wachten op Gladiator 2 later dit jaar is er een andere gladiatorenserie als entertainment:

Terwijl we wachten op Gladiator 2 later dit jaar is er een andere gladiatorenserie als entertainment:
Om een of andere reden word ik er niet warm van. HBO's Rome staat op eenzame hoogte en ook Spartacus vond ik geweldig, maar dit ziet me er te gelikt uit ondanks een Anthony Hopkins die nog eens mag opdraven.

Om een of andere reden word ik er niet warm van. HBO's Rome staat op eenzame hoogte en ook Spartacus vond ik geweldig, maar dit ziet me er te gelikt uit ondanks een Anthony Hopkins die nog eens mag opdraven.
Ik ben enthousiast moet ik zeggen. De shots van die paardenraces zijn best indrukwekkend, benieuwd of ze de intensiteit kunnen evenaren van de race in Ben Hur (de remake). En qua historische accuraatheid zullen we wel zien waar het schip strandt.

Trouwens voor iedereen met interesse in Rome en Gladiatoren raadt ik Gladiatoren van Fik Meijer aan. Prima boek dat relatief kort en bondig de geschiedenis van de Spelen brengt.

Ik ben enthousiast moet ik zeggen. De shots van die paardenraces zijn best indrukwekkend, benieuwd of ze de intensiteit kunnen evenaren van de race in Ben Hur (de remake). En qua historische accuraatheid zullen we wel zien waar het schip strandt.

Trouwens voor iedereen met interesse in Rome en Gladiatoren raadt ik Gladiatoren van Fik Meijer aan. Prima boek dat relatief kort en bondig de geschiedenis van de Spelen brengt.
De muziek op de trailer staat me niet aan, daar ligt het misschien ook aan. En HBO's Rome heeft een sfeerschepping die uniek is.

De muziek op de trailer staat me niet aan, daar ligt het misschien ook aan. En HBO's Rome heeft een sfeerschepping die uniek is.
Ja, de muziek is heel hip en trendy. Maar ik kan die wel makkelijk loskoppelen vd beelden. Als die nu heel de serie wordt doorgetrokken, dan zou ik dat wel minder vinden. Maar bon, we geven het een kans.

Vond ik idd eerder storend. Hopelijk gooien ze het over een andere boeg bij de serie. Gladiatorenshit vind ik doorgaans geweldig, dus deze houd ik wel in het oog.

Terug
Bovenaan