Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad weeral die onnozele moderne muziek. Enfin, ik ga hem wel zien cuz Romans maar het is niet zo gemakkelijk om in de voetsporen van zo'n iconische film te stappen. Sensatiezucht kan nochtans wel fun zijn. De Spartacus-serie vond ik wel plezierig om naar te kijken.
Maar als je dan een vijfde rewatch doet van HBO's Rome ... dan zit je toch in een heel andere liga.
Denzel Washington straalt imo nu niet bepaald ancient Rome uit. Precies Training Day 2. Tegenwoordig laten ze ook veel te veel zien in die trailers vind ik
That said ben ik wel excited en ga ik zeker gaan kijken ^^
Beetje gevoel dat Ridley gewoon aan het werk blijft om niet te sterven dus niet echt veel interesse hier. Gladiator blijft hier ook wel die eeuwige overrated film van hem dat de Oscar van Crouching Tiger heeft afgesnoept.
Die hey-fellow-kids sukkels van tegenwoordig zijn zeker benauwd als er geen rap in zit dat ze gen z niet gaan meehebben zeker? Hoe komt men er toch altijd bij.
Inderdaad weeral die onnozele moderne muziek. Enfin, ik ga hem wel zien cuz Romans maar het is niet zo gemakkelijk om in de voetsporen van zo'n iconische film te stappen. Sensatiezucht kan nochtans wel fun zijn. De Spartacus-serie vond ik wel plezierig om naar te kijken.
Maar als je dan een vijfde rewatch doet van HBO's Rome ... dan zit je toch in een heel andere liga.
Even hier op inpikken. Nooit van deze serie gehoord. Erg genoten van series als The last kingdom, game of thrones , Shogun, pride & prejudice (BBC minireeks).
Even hier op inpikken. Nooit van deze serie gehoord. Erg genoten van series als The last kingdom, game of thrones , Shogun, pride & prejudice (BBC minireeks).
Rome is zowat de gold standard voor series over het oude Rome. Dus ja zeker aan te bevelen (en dat zeg ik zelfs zonder hem zelf gezien te hebben), en bizar dat ge er nog nooit van hebt gehoord imo.
Rome is zowat de gold standard voor series over het oude Rome. Dus ja zeker aan te bevelen (en dat zeg ik zelfs zonder hem zelf gezien te hebben), en bizar dat ge er nog nooit van hebt gehoord imo.
Just.. why? Wat is dat toch met Hollywood om goedkoop (not rlly tho) films te vullen met sterren van 20j geleden en dat te verkopen als film.
Vind dat altijd zo onnozel, nu komt Gladiator 2. Veel verwijzingen links en rechts naar het origineel allicht om wat nostalgie los te maken maar inhoudelijk waarschijnlijk weer niks.