Party/Festival Werchter 2023

Marsu

Well-known member
Werchter staat voor de deur! En ik heb meteen een vraag :

Weet er iemand of een Combi Parking ticket effectief voor elke dag geldig is? Als in: ik ga elke dag op en af rijden.

Maar ik zie ook: "Elk parkingticket is slechts eenmaal geldig"

En nu zei iemand tegen mij dat het ticket compleet vervalt van zodra je af de parking rijdt, idem met de combi tickets. Dat lijkt me heel vreemd om een zo een ticket dan combi te noemen? Want wat is het verschil met heel het weekend op dezelfde parking te staan of elke dag op en af te rijden?
 
Vanop de website van Rock Werchter:

Een parkingticket kost 25 euro. Het ticket is slechts 1 keer geldig. Rij je de parking af om later terug te keren, dan koop je een nieuw parkingticket (indien nog beschikbaar).

Maw, eraf rijden is plaats kwijt. Combi ticket is voor diegenen die er de volledige duurtijd blijven staan.
Zelfs als je rap even naar een supermarkt (ofzo) rijdt, om later op de dag terug te keren, vervalt het parkeerticket en is er waarschijnlijk zelfs gewoon geen plaats meer als je terugkomt.
 
Iemand die weet of er iets veranderd is aan de regels van wat op de wei mag?
Vorig jaar waren er redelijk wat mensen met zo’n fatboy zitzak. Ook maar aangeschaft voor dit jaar, maar nu lees ik in de praktische info dat dit eigenlijk niet mag?!
 
Triestig dat the Barn en Club c gewoon dicht zijn door de drukte.. is gewoon oplichterij. Dat ze dan een open tent zetten of een podium minder
 
Triestig dat the Barn en Club c gewoon dicht zijn door de drukte.. is gewoon oplichterij. Dat ze dan een open tent zetten of een podium minder
Niet de eerste keer dat ik zo iets lees dit jaar…

Vroeger was het niet altijd beter hoor, kan me eens een lege mainstage herinneren met Bjork en een Marque die volgepropt zat tegen het onveilige af voor de Beastie Boys.
 
Niet de eerste keer dat ik zo iets lees dit jaar…

Vroeger was het niet altijd beter hoor, kan me eens een lege mainstage herinneren met Bjork en een Marque die volgepropt zat tegen het onveilige af voor de Beastie Boys.
Die Beasty Boys show was idd iets te. Dat was uiteindelijk niet meer plezant.
 
Niet de eerste keer dat ik zo iets lees dit jaar…

Vroeger was het niet altijd beter hoor, kan me eens een lege mainstage herinneren met Bjork en een Marque die volgepropt zat tegen het onveilige af voor de Beastie Boys.
Tegen het onveilige af is zelfs licht uitgedrukt, was er beetje paniek uitgebroken hadden we mogelijks een Roskildeverhaal...
 
Livestream van RW aant zien met Muse, amai, wat een geniale show is dat toch weer zeg !

Edit: gvd, dik kut wel... bij hun laatste nummer (Knights Of Cydonia) serieuze technische problemen :( Dominic Howard sprak over een 'stage meltdown'.. Waren echt een top show aant spelen. Maar goed, kan altijd gebeuren en zeker bij zo'n complexe en grote producties als die van hun.
 
Laatst bewerkt:
Blij dat ik ze nog eens gecheckt heb. Veel van die nieuwe nummers staan me totaal niet aan, maar dat einde maakte het wel speciaal. Ik dacht nog, speel gwn old school zonder toeters en bellen nog een nummerke na die problemen. Dat deden ze, en welk nummer dan nog!
 
Laatst bewerkt:
Triestig dat the Barn en Club c gewoon dicht zijn door de drukte.. is gewoon oplichterij. Dat ze dan een open tent zetten of een podium minder
Daarom is Werchter een prutfestival.
Veel te veel volk op een te kleine oppervlakte.
Heb dat een 7 tal jaar geleden ook al gehad toen ik Birdy wou bekijken. Tent afgesloten :rofl:
 
Terug
Bovenaan