Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals verschillende al hebben vermeld is het een M2 competition.Proper ! M235 of M3 ? Ik ben niet op de hoogte van de BMW reeks.

Van de nieuwe 2 reeks komt er ook een M2 en deze zou de S58 blok krijgen.Toff wagen in een leuke kleur!
Komt er nog een kleiner model dan de M3 met een S58 blok eigenlijk in de toekomst?
Over een kwartiertje naar de dealer vertrekken en m'n 4 serie staat in panne. Die voelde de bui al hangen precies![]()
De gran coupe?De 2-serie is 1 van de weinige BMW's die ik zelf nog zou durven kopen. Prachtige wagen!
Nee, den Active TourerDe gran coupe?

Jep 20". Had beetje bang of de kleur van de velgen (orbit Grey) ging matchen met de kleur van de wagen aangezien ik de velgen IRL nooit gezien had. Maar ziet er IRL zeer goed uit imoZeer geslaagde config en inderdaad de velgen zijn perfect (is dat 20"?)

Ik vind hem wel knap, al zou ik de kleur zelf niet snel kiezen.Jep 20". Had beetje bang of de kleur van de velgen (orbit Grey) ging matchen met de kleur van de wagen aangezien ik de velgen IRL nooit gezien had. Maar ziet er IRL zeer goed uit imo![]()
Kleur ziet er IRL ook wel knapper uit als op foto. Maar da's idd smaak.Ik vind hem wel knap, al zou ik de kleur zelf niet snel kiezen.
Valt me wel op dat dat blauw van de laserlights enorm opvalt. Dat was bij vorige generaties toch een stuk minder? Trouwens een optie waarvan ik uiteindelijk blij ben dat ik ze niet heb, collega heeft accident gehad met i8, 9000€ per koplamp.

Kleur ziet er IRL ook wel knapper uit als op foto. Maar da's idd smaak.
Je denkt toch niet dat ik geen omnium heb?
Heb jij toch ook op jouw wagen zou ik denken? Lijkt me dat die prijs van die koplampen niet relevant is.
Ja, klopt, maar ge moet nog altijd 50% op de btw laten vallen van die herstellingen he. In het geval van die i8 zal het naar een herstelling gaan van richting 100k (Carbon en hybride, beide zo goedkoop om te vervangen he...), Dat is toch een 10k zelf te betalen...Kleur ziet er IRL ook wel knapper uit als op foto. Maar da's idd smaak.
Je denkt toch niet dat ik geen omnium heb?
Heb jij toch ook op jouw wagen zou ik denken? Lijkt me dat die prijs van die koplampen niet relevant is.
Ik kan moeilijk geloven dat dat voor mijn wagen zo duur zou zijn. (ik heb bijvoorbeeld geen carbon)Ja, klopt, maar ge moet nog altijd 50% op de btw laten vallen van die herstellingen he. In het geval van die i8 zal het naar een herstelling gaan van richting 100k (Carbon en hybride, beide zo goedkoop om te vervangen he...), Dat is toch een 10k zelf te betalen...

Ja, een i8 is een veel complexere wagen he. Bij u is het worst case scenario het vervangen van de motor of de batterij, en beide kosten een fractie van een carbonnen carrosserie. Zijn verf alleen kostte al 20k€...Ik kan moeilijk geloven dat dat voor mijn wagen zo duur zou zijn. (ik heb bijvoorbeeld geen carbon)
En de wagen rijdt praktisch vanzelf dus zal wel voorzichtig zijn![]()
Jep da's vreemd, daar staat 'functie niet beschikbaar in dit land' maar hij doet het gewoon toch.Ja, een i8 is een veel complexere wagen he. Bij u is het worst case scenario het vervangen van de motor of de batterij, en beide kosten een fractie van een carbonnen carrosserie. Zijn verf alleen kostte al 20k€...
Vraagje: wisselt hij eigenlijk zelf van rijvak (nadat jij de pinkers op zet)? Bij mij geven ze aan dat dit niet mag in België, maar collega heeft dat wel gewoon op zijn 530e.
100k om hem te herstellen? Wat heeft die mens dan uitgestoken?Ja, klopt, maar ge moet nog altijd 50% op de btw laten vallen van die herstellingen he. In het geval van die i8 zal het naar een herstelling gaan van richting 100k (Carbon en hybride, beide zo goedkoop om te vervangen he...), Dat is toch een 10k zelf te betalen...