Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik denk ook dat de A6 een generatie nieuwer is dan de F-reeks, geeft het ook wel een ander gevoel qua interieur.

Ja, qua leeftijd schelen ze nauwelijks (eind 2018 vs begin 2019) maar de A6 was idd net een nieuwe generatie.

Maakt verder weinig uit, het is niet dat de afwerking slecht is op zich. Allemaal dik OK.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Of.. je had gewoon pech! Elk merk heeft zijn probleemwagens. De reactie van mensen om dan meteen heel dat merk af te schrijven vind ik altijd wat vreemd.
Inderdaad, er zijn ook Rolls royces met problemen...
In het allerslechtste geval is er een merk met een probleem bij een specifiek model, maar een heel merk afschrijven omdat 1 auto problemen heeft is zo raar
 
Of.. je had gewoon pech! Elk merk heeft zijn probleemwagens. De reactie van mensen om dan meteen heel dat merk af te schrijven vind ik altijd wat vreemd.
Er kunnen inderdaad bij ieder merk problemen zijn, het belangrijkst is hoe ze die problemen oplossen.
 
2x Audi en 2keer een probleemwagen plus mijn buurman ook Audi gehad en raar maar waar probleemwagen.Ik weet dat jullie Duitse wagens minded zijn, maar Zuid-Koreaans-Japans en Frans is veel betrouwbaarder en de service van de garagisten is ook veel beter, daar ben je geen portomonnee op 2 benen en die techniekers kennen het vak ook beter, omdat die mannen veel meer praktijk ipv theorie hebben gehad.
 
2x Audi en 2keer een probleemwagen plus mijn buurman ook Audi gehad en raar maar waar probleemwagen.Ik weet dat jullie Duitse wagens minded zijn, maar Zuid-Koreaans-Japans en Frans is veel betrouwbaarder en de service van de garagisten is ook veel beter, daar ben je geen portomonnee op 2 benen en die techniekers kennen het vak ook beter, omdat die mannen veel meer praktijk ipv theorie hebben gehad.
Frans betrouwbaarder? :unsure:
 
De Fransen hebben heel goede auto’s gehad hoor.
Die hebben ze idd gehad. :p

Ik zou ze qua betrouwbaarheid toch niet boven de Duitsers zetten. En ik koop zelf geen Duitser meer, dus daarop kan je het niet steken. Bij mij ligt de reden wel eerder bij de zotte prijzen in vergelijking met minstens even kwalitatieve merken uit de Aziatische landen die je zelf al aanhaalde.
Een Renault zou ik ook nog durven aanschaffen, maar alles wat uit de PSA groep komt heb ik wat schrik voor eerlijk gezegd.
 
Ik volg dit nu ook niet continu op, maar heb goede autos gehad van Franse makelij en nooit kosten aan gehad, collegas hebben Renault Captur en Clio en geen problemen zijn tevreden.Ik denk op deze moment zuid koreaans het best is, ook vele beter dan de Jappen.
 
Ik volg dit nu ook niet continu op, maar heb goede autos gehad van Franse makelij en nooit kosten aan gehad, collegas hebben Renault Captur en Clio en geen problemen zijn tevreden.Ik denk op deze moment zuid koreaans het best is, ook vele beter dan de Jappen.
Ik heb zo'n 15jr geleden nog een Kia gehad, dat was eigenlijk echt een goeie auto, zeker voor zijn geld. Mijn moeder heeft dan ook een gekocht en rijdt er nog altijd mee rond. Ze gaan nu wel kijken voor een elektrische, maar dat wordt sowieso ook weer Kia, ze zijn tevreden van de auto en de dealer, en ik kan ze geen ongelijk geven. Prijs-kwaliteit is dat een topper.
Alleen voor mij zit er daar momenteel niet echt iets bij dat voor mijn gebruik handig is. Ik heb nu al 8jr een V70 (toen nieuw gekocht) en dat is eigenlijk de beste auto die ik ooit had, dus als die er plots niet meer is (hopelijk duurt dat nog lang), zou ik eerder weer bij Volvo kijken.
 
Ik heb 3 Duitse autos gehad en vele problemen is het toeval, denk het niet heb ook kameraden en buren dat veel problemen met Duitse wagens hebben gehad.
 
Ik heb verleden jaar mn oude civic ek4 door toedoen v d regering 🤬 en hun plannen maar ingeruild voor een fk2.
Van euro 2 naar euro6b om zo lang mogelijk de miserie van ev-batterijen te vermijden.
Natuurlijk ook het feit dat ik na 10 jaar met de ek4 gereden te hebben zonder kosten ook nog eens 4250 euro er meer voor gekregen heb dan wat ik er zelf voor betaald had heeft geholpen .
 
Terug
Bovenaan