Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is voor mij samen met Deadwood en True Detective S1 nog altijd het nec plus ultra van de series.HBO's Rome nog eens herbekeken. Enorm veel plezier aan gehad.
The Wire en Sopranos mogen daar ook naast staan voor mij.Dat is voor mij samen met Deadwood en True Detective S1 nog altijd het nec plus ultra van de series.
Was dat dan zo slecht? Herinner het me precies toch nog best goed, al was het einde natuurlijk te abrupt. Enorm gevloekt op hun indertijd en ook gestopt met hun series te kopen. Al een tijdje een rewatch aan het plannen maar dan met de film. Heb je die dan gezien?Over Deadwood gesproken, dat heb ik recent nog eens herbekeken. Dat derde seizoen is voor mij een ware marteling. Zo jammer, na die sublieme eerste 2 seizoenen. Heb er halverwege het derde seizoen de brui aan gegeven...
Ja, de film heb ik gezien, en dat voelde eerder aan als een goeie dosis fan-service dan een volwaardige film. Het is niet slecht hoor, maar na de kwaliteit die ze in de serie gebracht hadden, lagen mijn verwachtingen wel hoog.HBO's run van 2000 tot 2010 is nog altijd ongeëvenaard denk ik. De geboorte van het Gouden Tijdperk voor "tv".
Curb, The Wire, Sopranos, Six Feet Under, Band of Brothers, Generation Kill, Rome, Carnivale.. echt wel geschift.
Beetje teleurgesteld met hun output van 2010 tem 2020.
Was dat dan zo slecht? Herinner het me precies toch nog best goed, al was het einde natuurlijk te abrupt. Enorm gevloekt op hun indertijd en ook gestopt met hun series te kopen. Al een tijdje een rewatch aan het plannen maar dan met de film. Heb je die dan gezien?
Ik vond Se3 best goed, beduidend minder dan Se1&2. Maar beduidend minder dan de beste TV ooit gemaakt, is nog steeds ... kortbij de beste TV ooit gemaakt.HBO's run van 2000 tot 2010 is nog altijd ongeëvenaard denk ik. De geboorte van het Gouden Tijdperk voor "tv".
Curb, The Wire, Sopranos, Six Feet Under, Band of Brothers, Generation Kill, Rome, Carnivale.. echt wel geschift.
Beetje teleurgesteld met hun output van 2010 tem 2020.
Was dat dan zo slecht? Herinner het me precies toch nog best goed, al was het einde natuurlijk te abrupt. Enorm gevloekt op hun indertijd en ook gestopt met hun series te kopen. Al een tijdje een rewatch aan het plannen maar dan met de film. Heb je die dan gezien?
. Dat voelde volledig aan als thuiskomen. Maar ik snap @Cerulean zijn opmerking wel van fan-service.En LuckHBO associeer ik helaas ook wel mijn pijnlijke cancellations. Looking at you, Carnivale.

Wij moeten ook nog beginnen.Als eens van de laatste ter wereldbegonnen aan the queens gambit.
2 afleveringen gezien, en die gaat er snel door vliegen denk ik

Paar weken geleden heb ik dit bekeken. Ik vind het zeker niet slecht.Nu starten met tweede seizoen van Kingdom, Zuid-Koreaanse zombiereeks. Destijds eerste gezien, was best wel oke, dus nieuwsgierig naar het tweede.
Bwa, de plottwist waar iedereen over bezig is, is teleurstellend en zag ik van mijlenver aankomenBehind her eyes op netflix.
persoonlijk vind ik het een aanrader
Serieus? Eigenlijk vond ik het er niet echt bij de serie passen, maar het bleef wel hangenBwa, de plottwist waar iedereen over bezig is, is teleurstellend en zag ik van mijlenver aankomen
Mad Men en Six Feet Under!Dat is voor mij samen met Deadwood en True Detective S1 nog altijd het nec plus ultra van de series.