Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Wij kijken momenteel naar Manifest op Netflix. Het is geen mega hoogvlieger (pun intended) maar kijkt wel vlot vind ik. Al begint het iets té veel naar God dit en God dat te gaan nu.

Guillermo Del Toro's Cabinet of Curiosities - Pickman's Model (Dir by Keith Thomas)
Terug aan de betere kant in vergelijking met de vorige aflevering. Een adaptatie van een Lovecraft short story en de sfeer zit in ieder geval wel goed. Visuals en de aestethic waren ook indrukwekkend. Toch vond ik het nu ook weer geen schitterende aflevering. Editing, acting en finale waren niet schitterend.

Yog-Sothoth, Yog-Sothoth, Yog-Sothoth...

Cobra Kai seizoen 5
Ik was grote fan van de reeks, en het blijft hier en daar leuke momentjes hebben, maar dit is toch écht het seizoen teveel voor mij. Nog drie afleveringen te gaan, maar het boeit me precies allemaal niet zo.

Cobra Kai seizoen 5
Ik was grote fan van de reeks, en het blijft hier en daar leuke momentjes hebben, maar dit is toch écht het seizoen teveel voor mij. Nog drie afleveringen te gaan, maar het boeit me precies allemaal niet zo.
Ik ben zelfs blijven hangen in de helft van aflevering 1... Heb echt genoten van de eerste 4 seizoenen maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Dat seizoen kwam ook onverwacht vroeg. Misschien later nog eens.

Mr Inbetween S1

Erg genietbaar maar omwille van de (zeer) hoge scores lagen mijn verwachtingen misschien net iets te hoog ofzo!? Zijn de volgende seizoenen even goed/beter? Want dan ga ik gewoon verder kijken hoor.

Ook tof dat de afleveringen maar een half uur duren. Was al lang geleden voor mij.

Aflevering 5 van the peripheral, ook weer goede aflevering.

Kijk volgende week wel uit naar 1899 van netflix dat wel.

Handmaid's Tale seizoen 5 uitgekeken. Na een paar aflveringen was ik aan het twijfelen om verder te doen omdat het heel traag ging en wat te veel "June stares into camera", maar toch heel blij dat ik verder heb gekeken. Gelukkig is het volgende seizoen wel het laatste.

Mr Inbetween S1

Erg genietbaar maar omwille van de (zeer) hoge scores lagen mijn verwachtingen misschien net iets te hoog ofzo!? Zijn de volgende seizoenen even goed/beter? Want dan ga ik gewoon verder kijken hoor.

Ook tof dat de afleveringen maar een half uur duren. Was al lang geleden voor mij.
ik ben fan van het eerste uur, toevallig op uitgekomen tijdens de season 1 premiere op FX, maar imo het blijft hetzelfde niveau of iets hoger tijdens de hele serie.
maar zoals ge zelf zegt zijn het korte afleveringen dus gewoon verder kijken want er komen nog een paar memorabele EPs aan en gaat het u zeker niet beklagen.

Cobra Kai seizoen 5
Begrijp ik, ik was alvast blij dat het niet constant het getrek aan de schouders was. In vorige seizoen was dat vaak dat de ene een duw gaf en dan weer dat zinloos geduw en vechten wat tot frustratie eindigde. In laatste seizoen was dat alvast niet of toch al een serieus pak minder.

Veronica Mars - S1-3

deze stond al lang op het lijstje, omdat het dikwijls werd aangeraden samen met Buffy the vampire slayer. Zo goed vind ik hem niet, maar wel nog altijd heel degelijk. Mijn vriendin is momenteel zelf grotere fan dan ik, wat ideaal is! Nu moet ik eindelijk niet meer meekijken met meuk van het niveau van vampire diaries.

we gaan nu nog aan de movie & s4 proberen te geraken, maar die zijn precies nergens (legaal) beschikbaar

The dragon prins S4

waar de eerste drie seizoenen nog dicht in de buurt komen van ATLA & TLOK, is deze wel ferm naar beneden gedonderd qua kwaliteit: dit seizoen is precies gemaakt met 7jarigen als doelpubliek:

- veel minder deftige plots, en heel traag
- iedereen loopt precies Kumbaya te zingen, terwijl sommige thema's eigenlijk best wel zwaar zijn (genocide, oorlog, discriminatie...)
- constant slechte moppen van laag niveau
- constant raar giechelen als er iets gebeurd.

bovenstaande was vorige seizoenen echt niet, dus het lijkt er op of het oude team er mee gestopt is.

Terug
Bovenaan