Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelfs blijven hangen in de helft van aflevering 1... Heb echt genoten van de eerste 4 seizoenen maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Dat seizoen kwam ook onverwacht vroeg. Misschien later nog eens.Cobra Kai seizoen 5
Ik was grote fan van de reeks, en het blijft hier en daar leuke momentjes hebben, maar dit is toch écht het seizoen teveel voor mij. Nog drie afleveringen te gaan, maar het boeit me precies allemaal niet zo.
ik ben fan van het eerste uur, toevallig op uitgekomen tijdens de season 1 premiere op FX, maar imo het blijft hetzelfde niveau of iets hoger tijdens de hele serie.Mr Inbetween S1
Erg genietbaar maar omwille van de (zeer) hoge scores lagen mijn verwachtingen misschien net iets te hoog ofzo!? Zijn de volgende seizoenen even goed/beter? Want dan ga ik gewoon verder kijken hoor.
Ook tof dat de afleveringen maar een half uur duren. Was al lang geleden voor mij.
Begrijp ik, ik was alvast blij dat het niet constant het getrek aan de schouders was. In vorige seizoen was dat vaak dat de ene een duw gaf en dan weer dat zinloos geduw en vechten wat tot frustratie eindigde. In laatste seizoen was dat alvast niet of toch al een serieus pak minder.Cobra Kai seizoen 5
Ik was grote fan van de reeks, en het blijft hier en daar leuke momentjes hebben, maar dit is toch écht het seizoen teveel voor mij. Nog drie afleveringen te gaan, maar het boeit me precies allemaal niet zo.
You're in for a wild rideBegonnen met The Boys.
Heel goed tot nu toe (ik zit een aflevering of 4 ver). Hopelijk blijft het zo goed.

MA YES É!You're in for a wild ride![]()