Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben echt benieuwd jaar, dit weekend toch eens proberen beginnen.Aflevering 3 nu van Guillermo del Toros Cabinet of Curiosities gezien
Beste van de drie tot nu toe, maar vond ze allemaal al goed
Niet voor gevoelige zieltjes, gross stuff in afl.3
Ondertussen ook al 3 afleveringen bekeken.Aflevering 3 nu van Guillermo del Toros Cabinet of Curiosities gezien
Aflevering 3 vond ik tot nu toe veruit de beste van de serie, ik zit 5 afleveringen ver. Maar het blijft altijd wel boeiend genoeg om te blijven kijkenAflevering 3 nu van Guillermo del Toros Cabinet of Curiosities gezien

Je mag mij het einde spoilen. Ben gestopt met kijken vanaf ze ontsnapt was en dan vrijwillig terug ging... Was echt de druppel, vanaf karakters onlogisch beginnen doen om een serie te rekken is het voor mij meestal wel over and out. Wel benieuwd hoe het nu allemaal gaat eindigen.Ik ben seizoen 5 van The Handmaid's Tale wat aan het inhalen, maar ligt het aan mij of...gaat...alles...zo...traag...? Ik heb het idee dat ze het verhaal van dit seizoen in de helft van de tijd zouden kunnen doen.
Langs de ene kant ben ik heel benieuwd waar het naartoe gaat, maar langs de andere kant is het nogal een 'drag' om naar te kijken.
Top reeks.Bezig aan the house of cards. Politiek spelletjes spelen. Is nog wel goed.
Voor mij ook. Na enkele seizoenen werd het te repetitief.Je mag mij het einde spoilen.
Eerste drie zijn het beste, maar zoals de rest zegt, het wordt gewoonweg afgezaagd.Bezig aan the house of cards. Politiek spelletjes spelen. Is nog wel goed.
Je hebt het een heel seizoen volgehouden, dat is al bewonderenswaardig.You (netflix)
Na seizoen 1 gestopt.
Begon afgezaagd te worden met dat constante gestalk en zelf domme fouten die de hoofdrolspeler maakte, waardoor je vaakt zat te facepalmen. Niet alleen dat maar de vrouw die hij stalkt is echt eentje die gewoon op elke vent kruipt. Dan begin je eigen af te vragen waarom hij dan dit staat te doen aangezien ze toch hem elk moment bedriegt.. Soit, het begon ook allemaal beetje duister en creepy, maar de show maakt zijn eigen beetje belachelijk waardoor het duistere en creepy gewoon wegvalt. Niet alleen dat, maar het speelt zich af in New York, hier hangt op elke straat wel een camera of tien, en de hoofdrolspeler kan gewoon zonder boeh of bah zaken uitvoeren zonder gepakt te worden..
Tja voor de vrouw deden we het. Kreeg alleen te laat te horen dat ze het ook niet goed vond, zeker bij de finale had ze iets van "ja zo blijft het verhaaltje verder gaan"Je hebt het een heel seizoen volgehouden, dat is al bewonderenswaardig.