Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Aflevering 3 nu van Guillermo del Toros Cabinet of Curiosities gezien
Beste van de drie tot nu toe, maar vond ze allemaal al goed (y)
Niet voor gevoelige zieltjes, gross stuff in afl.3

Ik ben echt benieuwd jaar, dit weekend toch eens proberen beginnen.

Deze week Severance afgekeken. Wow. Heel goed, ook heel fijn dat het relatief korte afleveringen zijn. Het was even geleden dat ik zo 'in' een serie zat.

Ondertussen ook al 3 afleveringen bekeken.
Kan er tot hiertoe nog niks slecht over zeggen, goede anthology serie!
Creepshow is wat gelijkaardig en zitten ook enkele zeer goede afleveringen bij.

Aflevering 3 vond ik tot nu toe veruit de beste van de serie, ik zit 5 afleveringen ver. Maar het blijft altijd wel boeiend genoeg om te blijven kijken :)

Ik ben seizoen 5 van The Handmaid's Tale wat aan het inhalen, maar ligt het aan mij of...gaat...alles...zo...traag...? Ik heb het idee dat ze het verhaal van dit seizoen in de helft van de tijd zouden kunnen doen.

Langs de ene kant ben ik heel benieuwd waar het naartoe gaat, maar langs de andere kant is het nogal een 'drag' om naar te kijken.

De finale van Peaky Blinders.
Veel stijl, maar jammer genoeg weinig inhoud imo. Dit moet ook het donkerste, meest deprimerende seizoen geweest zijn. Acteerprestaties zoals altijd top. Maar het heeft me nooit echt meegekregen of zelfs verrast.
Die film gaat nodig zijn om 't een en 't ander af te ronden ook. Geef mij maar S01 tot S04.

Ik ben seizoen 5 van The Handmaid's Tale wat aan het inhalen, maar ligt het aan mij of...gaat...alles...zo...traag...? Ik heb het idee dat ze het verhaal van dit seizoen in de helft van de tijd zouden kunnen doen.

Langs de ene kant ben ik heel benieuwd waar het naartoe gaat, maar langs de andere kant is het nogal een 'drag' om naar te kijken.
Je mag mij het einde spoilen. Ben gestopt met kijken vanaf ze ontsnapt was en dan vrijwillig terug ging... Was echt de druppel, vanaf karakters onlogisch beginnen doen om een serie te rekken is het voor mij meestal wel over and out. Wel benieuwd hoe het nu allemaal gaat eindigen.

Guillermo Del Toro's Cabinet of Curiosities - Graveyard Rats (dir door Vincenzo Natali (Cube, Splice,...))
Beter dan de eerste vond ik. Geweldige special effects.

Vandaag begonnen aan Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities. De twee eerste afleveringen waren in ieder geval van een hoog niveau. Het zijn telkens losse verhalen in het horror-genre. Ik dacht dat het een nieuwe creepshow ging zijn, maar het niveau ligt hier veel hoger dan bij die serie. Goede acteurs, mooie afwerking en best goede verhalen.

You (netflix)

Na seizoen 1 gestopt.
Begon afgezaagd te worden met dat constante gestalk en zelf domme fouten die de hoofdrolspeler maakte, waardoor je vaakt zat te facepalmen. Niet alleen dat maar de vrouw die hij stalkt is echt eentje die gewoon op elke vent kruipt. Dan begin je eigen af te vragen waarom hij dan dit staat te doen aangezien ze toch hem elk moment bedriegt.. Soit, het begon ook allemaal beetje duister en creepy, maar de show maakt zijn eigen beetje belachelijk waardoor het duistere en creepy gewoon wegvalt. Niet alleen dat, maar het speelt zich af in New York, hier hangt op elke straat wel een camera of tien, en de hoofdrolspeler kan gewoon zonder boeh of bah zaken uitvoeren zonder gepakt te worden..

Laatst bewerkt:
You (netflix)

Na seizoen 1 gestopt.
Begon afgezaagd te worden met dat constante gestalk en zelf domme fouten die de hoofdrolspeler maakte, waardoor je vaakt zat te facepalmen. Niet alleen dat maar de vrouw die hij stalkt is echt eentje die gewoon op elke vent kruipt. Dan begin je eigen af te vragen waarom hij dan dit staat te doen aangezien ze toch hem elk moment bedriegt.. Soit, het begon ook allemaal beetje duister en creepy, maar de show maakt zijn eigen beetje belachelijk waardoor het duistere en creepy gewoon wegvalt. Niet alleen dat, maar het speelt zich af in New York, hier hangt op elke straat wel een camera of tien, en de hoofdrolspeler kan gewoon zonder boeh of bah zaken uitvoeren zonder gepakt te worden..
Je hebt het een heel seizoen volgehouden, dat is al bewonderenswaardig.

Guillermo Del Toro's Cabinet of Curiosities
De 3e aflevering vond ik veruit de beste en de rest was wel ok. Kijkt vlot weg.

The Bear
Uitgekeken door de positieve reviews maar bij mij pakte het niet. Te luid, te druk, te chaotisch en Richie is een compleet onuitstaanbaar personage.
Waarschijnlijk zo gemaakt om te tonen hoe het in een professionele keuken aan toe gaat, maar voor mij hoeft het niet.

Mr Inbetween
Een pareltje van begin tot einde, spijtig dat het stopt na 3 seizoenen.

The Peripheral (amazon)
Ik vind het persoonlijk niet goed omdat ik echt niet kan volgen wat er gebeurt. Volgens mij wordt het in de boeken allemaal veel dieper uitgelegd en zijn we gelimiteerd weer tot hetgeen wat we alleen zien.

Terug
Bovenaan