Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. De Dag vond ik ook waanzinnig goed! En toch ook wel tientallen keren beter dan De Twaalf in mijn ogen... ik snap niet dat De Twaalf zoveel internationale erkenning krijgt en De Dag niet. Sommige personages in De Twaalf waren toch compleet overbodig of nutteloos mysterieus gemaakt?Gisteren de laatste 2 afleveringen gezien. Top!
Halverwege vreesde ik even dat het wat ging verwateren, maar dat was uiteindelijk niet het geval. Ook de finale stelde niet teleur voor mij. Toch zeker één van de beste dingen die ik al gezien heb van Belgische makelij.
Alle seizoenen zijn de top. 4de seizoen mss eind dit jaar.Toch ook maar eens aan Cobra Kai begonnen na de lovende commentaren hier. Hele fijne 80s vibe. Love it.
Klinkt goed. Deze week aan S02 begonnen. Zo van die afleveringen van 30 min kijken wel vlot. Met momenten vind ik het vrij voorspelbaar, maar dat neemt niet weg dat het fijne televisie is.Alle seizoenen zijn de top. 4de seizoen mss eind dit jaar.
Dat is enkel het geval bij bepaalde ultra orthodoxe takken. Getrouwde vrouwen hun haar wordt als privé gezien en bedekken hun haar dus uit nederigheid naar hun man toe. Dat doen ze door bvb een sluier te dragen, of een pruik. Het kort scheren van hun natuurlijk haar maakt het gewoon makkelijker om het te bedekken.Unorthodox
Cultuurschok.
Wist niet veel van de Joodse/Hebreeuwse gebruiken,dan is dit echt ff slikken.
Wel leuk dat je hierdoor meer inzicht krijgt.
De mini-serie is wel voorspelbaar, plottwists zijn er amper of zelfs niet.
Toch een vraagje.
Worden de vrouwen na hun huwelijk altijd kaal geschoren?
Ik 2 afleveringen.Umbrella Academy heb ik destijds na een drietal afleveringen opgegeven. Ik vond zowat élk personage onuitstaanbaar. Ik ben nochtans van het principe "dwing uzelf om op zijn minst 1 seizoen vol te houden"maar dat ging niet.