Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

30 Rock had echt een absurd tempo aan goeie grappen. Staat bij mij ook vlak onder Arrested Development.

"LIZ LEMON you mind if I google myself in your office?"
"sure"
"can I use your computer?"
"how else are you gonna do it?"
":fingerguns:"

Ik vond arrested development minder na 2 a 3 seizoenen en 30 rock klikte nooit echt vooral dan door Tracy.. Misschien die laatste nog eens proberen als het ooit beschikbaar is.

Ik vond arrested development minder na 2 a 3 seizoenen en 30 rock klikte nooit echt vooral dan door Tracy.. Misschien die laatste nog eens proberen als het ooit beschikbaar is.
idem, van 30 Rock ooit een paar afleveringen gezien en het was men ding niet; Kenneth en Tracy vond ik irritante personages. Ik ga het nog een kans geven.
Ik heb dat ook met silicon valley; 2 kansen gegeven en nooit geklikt.

idem, van 30 Rock ooit een paar afleveringen gezien en het was men ding niet; Kenneth en Tracy vond ik irritante personages. Ik ga het nog een kans geven.
Ik heb dat ook met silicon valley; 2 kansen gegeven en nooit geklikt.
30 rock snap ik echt wel dat het niet aanslaat bij mensen. De jokes/minute ratio ligt daar waanzinnig hoog, en verschillende types humor door elkaar. In het begin werd ik daar echt zenuwachtig van, het duurde wel even voor ik in die flow zat.

From 7,5/10
Sterke Lost vibe bij deze, hopelijk rekken ze het niet uit en krijgen we antwoorden in seizoen 2.

Outer Range 7,5/10
Een Western met een Twilight Zone flavor, I dig it.

En ben op zoek naar goede anime series, deze lijken me interessant:

The Rising of the Shield Hero
Vinland Saga
Berserk
Tokyo Revengers
The Promised Neverland
Dororo

Iemand een of meerdere daarvan gezien ?

From 7,5/10
Sterke Lost vibe bij deze, hopelijk rekken ze het niet uit en krijgen we antwoorden in seizoen 2.

Outer Range 7,5/10
Een Western met een Twilight Zone flavor, I dig it.

En ben op zoek naar goede anime series, deze lijken me interessant:

The Rising of the Shield Hero
Vinland Saga
Berserk
Tokyo Revengers
The Promised Neverland
Dororo

Iemand een of meerdere daarvan gezien ?
Rising of the shield hero:
Niet zo heel speciaal. Een zogenaamde isekai (man sterft in de echte wereld en wordt getransporteerd naar een fantasy wereld waar hij een held is). Heeft een paar twists en veranderingen op het stereotype genre. Een 6.5/10, mogelijk 7 als je fan bent van het genre zou ik zeggen.

Vinland Saga:
Aanrader. Heel sterke anime en ik kan niet wachten op het 2e seizoen. Vikings de anime.

Berserk:
Eerlijk, geen enkele van de Berserk anime's komen nog maar in de buurt van het source material (de manga).

Tokyo Revengers:
Leuk concept. Tijd reizen en japanse jeugd motor bendes. Het main character is met momenten wel echt irritant, maar de side characters zijn de echte reden om deze te kijken.

The Promised Neverland:
S1 is heel goed, S2 hebben ze teveel in gepropt en grote delen van de manga gewoon overgeslagen.

Dororo:
Nog niet gezien, heeft wel redelijke reviews.

Berserk:
Eerlijk, geen enkele van de Berserk anime's komen nog maar in de buurt van het source material (de manga).
Grotendeels akkoord, al gaat dat bijna op voor elke manga sadly. Maar de film trilogy die Studio 4c ondertussen 10 jaar geleden heeft uitgebracht is toch wel enorm demoeite. En de originele anime is eigenlijk nog wel ok, ma idd, zo ruw als de manga zijn ze nooit natuurlijk.

The Dropout:
Goeie serie, hoort zeker bij de betere docuseries/drama. Op het einde vond ik het wel plots snel gaan. Ik had graag nog een extra aflevering gehad om die laatste periode van Theranos ook mee te krijgen.

Fijne reeks. Kort en krachtig met een paar onverwachte twists. Gary Oldman steelt ook de show. Ik ben blij dat er een seizoen 2 aan komt. 8/10.

Tweede seizoen van Picard.
Toch maar doorgeworsteld maar het is veel te langdradig en vooral niet spannend.

Euphoria: Zowel S1 als 2 uitgekeken en hoewel S1 anders is vind ik S2 niet minder goed. Ik vind het een erg sterke reeks met een ongelooflijk aantrekkelijke stijl qua beelden, montage en muziek.

outer range: Niet slecht, maar iets te traag om echt uitstekend te zijn. Traag mag als het een opbouwende functie heeft en hier was dit soms wat zoek. Ga zeker seizoen 2 zien want het boeit wel, maar had toch graag wat meer uitdieping gezien.

De zoveelste slechte serie van Marvel. Enkel Loki vond ik nog ok. 4/10.

Terug
Bovenaan