Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat was ook 1 van de dingen die mij opviel toen ik de eerste keer door de seizoenen ging. Het is echt heel opvallend!Het begint wel op te vallen dat Matthew Perry op het einde van een seizoen 10 kg zwaarder is dan in het begin![]()
Ik heb ondertussen WIkipedia eens overlopen van de main cast. Blijkbaar sukkelde hij jarenlang met verslaving en afkicken waardoor zijn gewicht zo schommelde.Dat was ook 1 van de dingen die mij opviel toen ik de eerste keer door de seizoenen ging. Het is echt heel opvallend!
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Op zich zouden ze dat beter allemaal buiten de Star Trek franchise houden, dan zouden die verhaallijnen niet zo out-of-character zijn. Maarja, de obligate fan-service (Picard! Seven of Nine! the Borg! Data/androids/Soong!) is waarschijnlijk de reden dat het een budget heeft gekregen.Ik ben enkel tot ep 9 geraakt omdat Red Letter Media er opnieuw een re:View reeks rond heeft gemaakt.
Picard seizoen 2 is mogelijks nog afschuwelijker dan S01.
Ja, dat wist ik, maar het is toch frapant hoeveel dat geschommeld heeft bij hem. Zeker ook als je hem nu ziet (toegegeven we zijn meer dan 20 jaar later).Ik heb ondertussen WIkipedia eens overlopen van de main cast. Blijkbaar sukkelde hij jarenlang met verslaving en afkicken waardoor zijn gewicht zo schommelde.
Bij Discovery hadden ze na 1-2 seizoenen toch door dat veel zaken als een tang op een varken sloegen, en hebben ze dat "opgelost" door naar een verre toekomst van de verre toekomst te reizen.
Wat mij betreft staat het er ook allemaal buiten. Beetje hetzelfde gevoel met de Star Wars sequels (en vooral RoS).Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Op zich zouden ze dat beter allemaal buiten de Star Trek franchise houden, dan zouden die verhaallijnen niet zo out-of-character zijn. Maarja, de obligate fan-service (Picard! Seven of Nine! the Borg! Data/androids/Soong!) is waarschijnlijk de reden dat het een budget heeft gekregen.
Ik heb nu de laatste aflevering gezien en vond die toch tegen vallen eerlijk gezegd. Ook gewoon vreemd tempo toch, lijkt wel alsof alle grote problemen van het seizoen op een kwartier ofzo worden afgehandeld.Tweede seizoen van Picard vond ik zo slecht niet, lag meer in de lijn van oldschool Trek, al zal de serie geen prijs winnen voor originaliteit.
ook aangenaam verrast. Nooit gespeeld dus dat het afwijkt van het origineel boeit mij ook nietAan aflevering 5 van Halo. De games nooit gespeeld dus het kan mij worst wezen dat hij zijn helm heeft afgezet. Boeit wel tot hiertoe, af en toe wel wat meer actie zou mogen.