Suckt nog harder nu ik dat gelezen heb
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suckt nog harder nu ik dat gelezen heb
.De eerste aflevering is gratis te zien via de VTM GO app en die was alvast heel leuk. Ook voor een leerkracht secundair ergens wel wat herkenbaarDoe Zo Voort
Lukas Lelie die als leerkracht van 't tweede leerjaar ouders in de klas ontvangt voor het oudercontact. Acht korte afleveringen en ik vond het stuk voor stuk zeer genietbare tussendoortjes. 7,5/10

Nog minder plot maar stijlgewijs absolute top.Euphoria S1
Qua beeld en geluid zéér goed maar inhoudelijk vond ik het maar een mager beestje. Plotgewijs gebeurt er nu toch niet bijster veel hé, wel? Misschien behoor ik als man geboren in de jaren 80 gewoon niet tot de doelgroep... 7/10
Is seizoen 2 de moeite? Ik dacht hier ergens op het forum gelezen te hebben dat de inspiratie duidelijk op was na het eerste seizoen maar de reviews (Rotten Tomatoes) zijn toch vrij tot zeer positief?!
Ik vond S2 er hard op achteruit gaan in vergelijking met S1.Euphoria S1
Qua beeld en geluid zéér goed maar inhoudelijk vond ik het maar een mager beestje. Plotgewijs gebeurt er nu toch niet bijster veel hé, wel? Misschien behoor ik als man geboren in de jaren 80 gewoon niet tot de doelgroep... 7/10
Is seizoen 2 de moeite? Ik dacht hier ergens op het forum gelezen te hebben dat de inspiratie duidelijk op was na het eerste seizoen maar de reviews (Rotten Tomatoes) zijn toch vrij tot zeer positief?!
Het 2de seizoen was idd zwak in vergelijking met seizoen 1. Seizoen 3 moet ik zelf nog bekijken.True Detective S1
Sinds deze serie uitkwam een paar keer aan begonnen maar de eerste aflevering kon me nooit genoeg boeien.
Deze keer doorgezet en wauw, wat een tour de force van een serie. Echt heel indrukwekkend.
Op dit niveau heb ik Mconnaughey en Harrelson niet veel zien acteren en het verhaal en de directie is gewoon heel goed gedaan.
Had gehoord dat het 2e en 3e seizoen niet zo goed zijn maar ik ga het toch een kans geven.
Ik ben enkel tot ep 9 geraakt omdat Red Letter Media er opnieuw een re:View reeks rond heeft gemaakt.Ik had het nooit verwacht, maar de eerste ep van 't 2de seizoen Picard was best goed.
Begon sterk, had een dipje in het midden, maar kon de set up op het einde wel smaken
En mss een beetje weird, maar Cristina Ricci is![]()
Maar idd, het had op dat gebied voor mij ook iets meer mogen zijn, ze hadden toch al wat meer uit de doeken mogen doen.
.