Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Terror (Season 1)
Wauw, waarom had ik nog nooit van deze serie gehoord! Een heel goede horror/thriller serie over 2 Engelse schepen die rond 1850 opzoek gaan naar een passage door de Noordpool. Gebaseerd op een boek van Dan Simmons, dat dan weer gebaseerd is op een waargebeurd verhaal (natuurlijk zeer gedramatiseerd). Maar wauw, top prestaties van Jared Harris, Tobias Menzies en meer. Echt een aanrader.

Season 2 gaat blijkbaar over een volledig ander verhaal en heb ik nog niet gezien.
S2 is helaas complete bagger. S1 was echt wel uitstekend ja. Van genoten.

Gisteren S4 van Cobra Kai uitgekeken, maar was teleurgesteld om te leren dat het daarmee niet ophoudt. Ik vond het een leuke serie, maar valt ontzettend in herhaling en had na drie seizoenen allang gedaan moeten zijn. Nu nog een, en wie weet wat erna nog komt. Pff...

Zit wat met hetzelfde gevoel. Initieel was het wel leuk kijken, vooral omwille van de nostalgiefactor. Met elk seizoen erbij wordt de verhaallijn naar mijn aanvoelen helaas meer en meer een wirwar, met al die wisselende allianties/verloop tussen de dojo's en ietwat geforceerd teen drama.
Zitten nu met Terry Silver ook de bodem te schrapen van het vat oude personages dat ze opnieuw kunnen bovenhalen. Zal het volgende seizoen wel bekijken, maar hierna mag het echt wel stoppen wat mij betreft.

Vermoed dat de makers ook nooit verwacht hadden +4 seizoenen te moeten/kunnen produceren omwille van de grote populariteit. Was uiteindelijk bij aanvang maar een kleine show op begot Youtube Red. De uitmelkwetten van TV/streaming zijn echter onverbiddelijk.

Begonnen met Death Note, de animeserie uit 2006. Wordt op het einde van de maand van Netflix verwijderd, dus gisteren 8 afleveringen gekeken. Ik wou het gewoon eens proberen en dan zien of ik verder ging kijken maar tot nu toe vind ik het goed, dus kijk ik verder.

Begonnen met Death Note, de animeserie uit 2006. Wordt op het einde van de maand van Netflix verwijderd, dus gisteren 8 afleveringen gekeken. Ik wou het gewoon eens proberen en dan zien of ik verder ging kijken maar tot nu toe vind ik het goed, dus kijk ik verder.
Ik heb ze verleden jaar ook gezien. Echt een topserie imo!

Ah, fijn om te horen. Ik had hetzelfde idee om dit toch eens te proberen, aangezien de serie wel hoog staat aangeschreven. Ik ben er toch nog niet aan begonnen omdat ik vrees dat het me niet gaat lukken om de serie helemaal uit te kijken tegen eind volgende week. Misschien toch nog een kans geven :thinking:

Ah, fijn om te horen. Ik had hetzelfde idee om dit toch eens te proberen, aangezien de serie wel hoog staat aangeschreven. Ik ben er toch nog niet aan begonnen omdat ik vrees dat het me niet gaat lukken om de serie helemaal uit te kijken tegen eind volgende week. Misschien toch nog een kans geven :thinking:
Is ongeveer 10 uur lang, 36 afleveringen van 20 minuten dacht ik. Als je elke dag 2 uur kijkt is het op 5-6 dagen gedaan.

Aflevering 8 tel 16 seizoen 11 The Walking Dead.

Twas alweer even geleden, maar het kon me wel weer vermaken.
Al dlet het mij wel terug denken aan het seizoen met "the governor"

Tword wel tijd dat ze er ies een einde aan gaan maken

Is voor mij de anime dat vele mensen in de wereld van anime brengen. Was ook een van de eerste die ik zelf zag en was aangenaam verrast. 2de deel is imo wel minder sterk, maar toch nog steeds aimable.
Erased op Netflix is dan weer een minder bekende anime, maar imo echt een parel die je moet gezien hebben als animatie het voor u doet.

Atlanta FX seizoen 3 is momenteel lopende. Vind het maar wat plat en nogal pretentieus i.v.m. seizoen 1 en 2. Benieuwd of hier nog mensen kijken en wat ze ervan vinden?
Ik vind het eigenlijk nog altijd bijzonder goed. Echt een serie waar je op geen enkel moment weet waar het naartoe gaat. Blijft mij zeker boeien en mag van mij op zijn elan blijven verder gaan.

Wij hier Miss Maisel seizoen 4 gezien. Alles aan deze serie is gewoon top. Het ritme, de sfeer, de decors, de setting, de acteerprestaties, de converstaties, het plot... Echt pareltje.

Sinds gisteren staan de eerste twee afleveringen van het laatste seizoen van Better Call Saul op Netflix. Voor mij zijn dit en Breaking Bad toch een van de allerbeste series die ik ooit gezien heb. Zal het weer spijtig vinden wanneer het er binnen twee maand op zit. Ijzersterke serie!

Sinds gisteren staan de eerste twee afleveringen van het laatste seizoen van Better Call Saul op Netflix. Voor mij zijn dit en Breaking Bad toch een van de allerbeste series die ik ooit gezien heb. Zal het weer spijtig vinden wanneer het er binnen twee maand op zit. Ijzersterke serie!
Er gaat een gerucht dat er nog een spin-off serie van komt ;)

Ja maar El Camino was dan weer een spinoff met povere kwaliteit. Ik vond daar echt niets aan tbh en heeft voor onnodige vertraging gezorgd in de productie van BCS als ik me niet vergis.

Ja maar El Camino was dan weer een spinoff met povere kwaliteit. Ik vond daar echt niets aan tbh en heeft voor onnodige vertraging gezorgd in de productie van BCS als ik me niet vergis.
Eigenlijk is dat niet echt een spin-off en komt dit gewoon na BB, dit verhaal was om closure te geven wat er met Jessy gebeurd na BB.

2de deel is imo wel minder sterk, maar toch nog steeds aimable.
Een heel stuk minder sterk, maar vooral het einde vind ik maar pover. Vooral omdat ik vond dat het heel goed terug werd opgebouwd naar het einde en ik dacht dat het deel 1 terug kon evenaren (maar helaas). Blijft wel steengoed!
Erased op Netflix is dan weer een minder bekende anime, maar imo echt een parel die je moet gezien hebben als animatie het voor u doet.
Als we het niet alleen over anime hebben, maar ook over animatie, dan kan ik je alleen maar zeggen: kijk Arcane op Netflix. Geen discussie! 1 van de beste series die ik de laatste jaren gezien heb :drool:

Terug
Bovenaan