Crosseyed_Hobo
Active member
komt nog minstens 1 filmPeaky blinders is afgelopen
Geweldige serie geweest toch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt nog minstens 1 filmPeaky blinders is afgelopen
Geweldige serie geweest toch
Eerste drie seizoenen vind ik zalig!
Eerste seizoen er al doorgejaagd. Echt een typische serie voor mij eigenlijk. Uitstekende hoofdrolspeler, aardig wat (rauwe) actie en vooral niet te veel nadenken over bepaalde zaken. Hoewel ik vind dat bepaalde actiescènes vrij realistisch getoond worden.Vond het over de hele lijn wel vrij goed, maar nooit echte pieken. De actie stak op den duur ook een beetje tegen als ik mij goed herinner.
Heb nog tot eind van de maand om de rest te kijken.
Het was boeiend maar in de helft van S2 afgehaakt en verder verloop van S3 zegt me niet zoveelmaar is de serie ook goed? ivm andere historische series zoals Vikings, Last Kingdom, Rome,... ?
).Yep, dit was mijn favoriet. Ik heb de laatste twee gespaard om in ene keer te kijken en ik heb dit echt heel graag gezien. Seizoen 2 mag snel komen!Dubbelpost maar nu ook de laatste van Severance gezien en daarmee het eerste seizoen. My frikkin god. Toch wel één van de genialere verhaalconcepten van de laatste jaren. Perfecte cast en cinematografie ook. I want more. Dikke aanrader![]()