Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eindelijk The Queen's Gambit gezien. Zeker de moeite en de hype waard.

Heb daarvoor seizoen 1 van Iron Fist gezien. Had er al veel negatiefs over gelezen eigenlijk, maar viel toch best goed mee vond ik. Niet de beste Marvel reeks, maar vond deze toch beter dan een Luke Cage, waar ik mij dan weer wel heb moeten doorworstelen.
Probleem bij S1 van Luke Cage is dat het een goeie villain heeft in het personage van Mahersali Ali, maar dat die halverwege het seizoen sterft, en de vervanger echt slecht is.

Ik vind de eerste 2 afleveringen al zo saai. Geen idee wie hier Yellowjackets zo hypete, maar ik had wel hoge verwachtingen ipv #LikeMe in de bossen :unsure:
Ik vind het ook grotendeels "meh" hoor, en snap ook niet waar de hype vandaan komt. Maar ik vind het niet zodanig saai dat ik niet verder wil kijken, ben wel benieuwd naar hoe het verder ontwikkelt.

Ik zit ook een drietal afleveringen ver met Yellowjackets maar het heeft mij tot nu toe nog niet kunnen overtuigen. Ik hoop dat er een verklaring is waarom
die dude van het auto-ongeluk toevallig in datzelfde hotel tevoorschijn komt.

Ik zit ook een drietal afleveringen ver met Yellowjackets maar het heeft mij tot nu toe nog niet kunnen overtuigen. Ik hoop dat er een verklaring is waarom
Huh, had jij me dat niet eens aangeraden toen je hier was? Ik was ervan overtuigd dat het over Yellowjackets ging, nu weet ik niet meer wat het wél was :p

Bangkok Breaking....

iets nieuws op Netflix, maar kon me niet echt bekoren. Bangkok werd wel soms mooi in beeld gebracht, maar het verhaal is me te flauw om te blijven boeien

Toch al tem ep8 gezien van Yellowjackets, ik ben wel mee eerlijk gezegd.

Ook ep10 van s11 van The Walking Dead gezien, hoewel dit seizoen over het algemeen toch hoger ligt qua niveau dan de voorbije seizoenen, viel deze me heel erg tegen.

Ook begonnen aan The Last Kingdom, 2 afleveringen ver. Boeit me van bij het begin, hoewel het allemaal nogal snel ging plots.

Inventing Anna (miniseries - Netflix)
Kunnen ze evengoed longseries noemen. Jezus die afleveringen duren lang, best wel interessant om te zien. Op zich geen wonder dat Amerika in de schulden zit, als je ziet hoe de creditcards maar gebruikt worden.

Formula 1: (naam vergete) (netflix)
Toto is toch wel "nen beer". Ben even door seizoen 3 aan het gaan en nu seizoen 4 en vond altijd dat hij vrij gespierd was. Zie je hem daar even bench pressen. :D

Formula 1: (naam vergete) (netflix)
Toto is toch wel "nen beer". Ben even door seizoen 3 aan het gaan en nu seizoen 4 en vond altijd dat hij vrij gespierd was. Zie je hem daar even bench pressen. :D
Is dat hetgene je is bijgebleven na het kijken van die reeks, Toto is nen beer? 😆

Kijk gewoon verder. :tongue:

Huh, had jij me dat niet eens aangeraden toen je hier was? Ik was ervan overtuigd dat het over Yellowjackets ging, nu weet ik niet meer wat het wél was :p
Ik ben het beginnen kijken door de reacties in deze thread, o.a. door @Kid_C.
Volgens ons is S1 ook nog maar een soort van inleiding en moet de rest in S2 of S3 nog aan bod komen hoor.

Is dat hetgene je is bijgebleven na het kijken van die reeks, Toto is nen beer? 😆
Viel me op dat de meeste managers daar toch een gewoon uiterlijk hebben en dan zie je daar een duitser van 2meter lang die bijna niet door de deur geraakt even stappen. Dat bleef mij toch bij hoor haha. Ik zou bijna automatisch zeggen tegen mijn coureurs van laat ze maar passeren want als we crashen ... * toto blik intensifies* :D

Heterdaad S4 op VRT.nu

Ooit eens de eerste drie seizoenen op dvd gekocht voor een prikje en nu dus ook de hele reeks gezien.
Vroeger toen ik klein was, was de intro van Heterdaad op zondagavond altijd het teken dat ik moest gaan slapen, dus die serie is me altijd wel ergens blijven intrigeren.

Toch echt wel een van de betere (politie)series die ze in Vlaanderen hebben gemaakt en blijft na 25 jaar ook nog netjes overeind. Met HBO kan je dit natuurlijk niet vergelijken, maar voor Vlaamse normen oerdegelijk. Is ook een van de weinige Vlaamse series die zich gewoon in Brussel afspeelt wat ook wel vrij uniek is qua setting. Niet om te bingen, maar zo elke avond een aflevering is prima.

The afterparty: begon nog wel vrij aardig ( tot EP03) maar uiteindelijk moeite om het nog uit te kijken. Toch gedaan en spijt, wat een slappe hap. 4/10

The afterparty: begon nog wel vrij aardig ( tot EP03) maar uiteindelijk moeite om het nog uit te kijken. Toch gedaan en spijt, wat een slappe hap. 4/10
Ik vond dit nochtans 1 van de beste sitcoms/whodunnits die ik al gezien heb. Als je zegt “tot EP03”, vond je dan de 3e nog goed of niet?
Het is natuurlijk wel heel specifiek qua stijl, maar mij ligt het helemaal.

Ik vond dit nochtans 1 van de beste sitcoms/whodunnits die ik al gezien heb. Als je zegt “tot EP03”, vond je dan de 3e nog goed of niet?
Het is natuurlijk wel heel specifiek qua stijl, maar mij ligt het helemaal.
Nee 3 vond ik de eerste grote ontgoocheling. Die eerste song vond ik nog prima te pruimen maar duurde me wat lang, maar bij song 2 en 3 had ik echt zoiets van ok wtf. Vond ook niet dat er veel nieuwe elementen in de latere afleveringen kwamen die je op het juiste spoort zouden moeten kunnen zetten, al moet ik het mss eens herbekijken nu ik de afloop ken want dat is ook ergens wel het punt. Dat iedereen het op zijn manier ziet en je daar, als je heel erg goed op zou letten ook wel uit zou kunnen afleiden wie het gedaan had en of het eventueel zelfmoord zou zijn.

De aflevering over de agente/inspecteur vond ik ook heel weinig toevoegen buiten het feit dat ze voor een cruciale ingeving zorgt die ook op zo opgegooid kon worden. Daar hoef je geen hele aflevering voor te maken.

Daar tegenover bleven er ook karakters onbelicht waarvan ik ook niet echt snap wat hun rol nu in het hele verhaal was (Indigo bvb, in mindere mate de Jennifers en Ned,..)

Al bij al mss wat streng in mijn oordeel maar goed.

Laatst bewerkt:
Begonnen aan peacemaker.
Man wat een geweldige serie toch! De intro alleen al is geniaal! Perfecte mix van humor en actie!
Het stukje over Louis CK is toch echt geniaal, dat hij moet uitleggen waar Louis CK juist naar refereert xD
Infantiel? Nee, ik zou het eerder niet saai en verfrissend noemen. Het moeten niet altijd gortdroge dialogen en scènes zijn.

Squid Game

Was zeker goed en vermakelijk, maar ik vind de hype persoonlijk wat overdreven eerlijk gezegd. Zeker de eerste 2 afleveringen vond ik nogal "saai". Al bij al wel de moeite om te zien als je van het genre houdt.

Terug
Bovenaan