Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Wordt die intro pas leuk als je fan geworden bent van de serie? Zonder context heb ik nu niet iets van "damn, dit wil ik zien" :p
Het zal helpen, maar het is gewoon ook dikke middenvinger naar elke andere intro waar soms een heel apart team maanden aan zit te werken. Hier lijkt het tussen de soep en de pattatten gemaakt en toch is het geweldig. Ik denk dat ik nog nooit een intro elke aflevering heb laten staan.

Wordt die intro pas leuk als je fan geworden bent van de serie? Zonder context heb ik nu niet iets van "damn, dit wil ik zien" :p
Ik vind de intro echt geniaal. Elke aflevering steeds naar gekeken. De humor zelf in de serie is wat hit or miss imo. Soms wel echt te kinderachtig voor mij.

dikke middenvinger naar elke andere intro waar soms een heel apart team maanden aan zit te werken.
Wel enigszins ironisch dit, wetende dat het een HBO productie is, en HBO net de uitblinkers zijn in veel te lange intro's :p
Wat niet wegneemt dat er daar heel wat legendarische en geweldige intro's tussen zitten natuurlijk, maar 't is soms wat teveel van 't goeie.

Vandaag eens gekeken naar “zijn daar geen beelden van” op Play 4.

Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.
Op zich is het idee wel goed. Helaas melken ze ieder topic eindeloos uit en kan je de pointe al van ver zien komen.

Op zich is het idee wel goed. Helaas melken ze ieder topic eindeloos uit en kan je de pointe al van ver zien komen.
Idee op zich idd niet slecht. Helaas heel zwak uitgewerkt, en zeer zwakke schrijvers. Heel veel slechte moppen.

Hopen dat Jan Eelen of de Neveneffecten nog eens een sketch programma willen maken. DIW heeft wel af en toe nog goeie sketches, die was ik vergeten. Maar ook daar niet meer het niveau van seizoen 1 van De Ideale Wereld.

Idee op zich idd niet slecht. Helaas heel zwak uitgewerkt, en zeer zwakke schrijvers. Heel veel slechte moppen.

Hopen dat Jan Eelen of de Neveneffecten nog eens een sketch programma willen maken. DIW heeft wel af en toe nog goeie sketches, die was ik vergeten. Maar ook daar niet meer het niveau van seizoen 1 van De Ideale Wereld.
DIW is al enkele jaren vaak Hit or Miss inderdaad. En dit terwijl hun afleveringen net geminderd zijn.

Yay, Succession heeft bij mij eindelijk de klik gemaakt! Net zoals bij vele andere HBO-series is die klik vrij laat gekomen. Ik weet nog heel goed dat dat bij The Wire en Deadwood exact op aflevering 7 was, en nu bij Succession was dat aflevering 9. 't Is niet dat ik daarvoor tegen mijn zin keek, maar het deed me ook niet zo veel. Vanaf het huwelijksfeest valt alles op zijn plaats. Wat een fantastische cast ook.

Tussendoor ben ik ook aan een re-watch van True Blood begonnen 😅 Ik categoriseerde het 14 jaar geleden (fuck ik voel mij oud) al als guilty pleasure, en dat is niet veranderd. Benieuwd hoe ver ik deze keer zal geraken, want indertijd ben ik afgehaakt bij begin seizoen 3, vond het toen een beetje te onnozel worden.

Het zoveelste flauwe sketchprogramma. Zonde, want 2 sketchprogramma’s uit het verleden behoren tot mijn favo tv aller tijden mss. (In De Gloria, Willy’s en Marjetten) Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om een goed sketchprogramma te maken sindsdien.

Het is niet Vlaams, maar The Fast Show for life.

the-fast.gif

Kastanjemande 8.5/10

Zeer leuke serie.
6 afleveringen, normaal geen hele grote fan van detectiveverhaal.
Maar deze kon mij onmiddellijk boeien .

Enige minpunt
diene slechten overmeesterd opt einde die flikken wel 3x teveel

Ik ben begonnen aan Succession, ben nog maar aan aflevering 3 (net) maar zal het wel uitkijken. Het zijn allemaal vreselijke karakters maar het trekt je wel binnen. (Greg, though, omg irritant)

Brassic seizoen 3 uit, ben denk ik de enige in Belgie die deze serie gezien heeft, maar zeker een aanrader in het Britse komische genre. Met de geniale Joe Gilgun in de hoofdrol.

Terug
Bovenaan