Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet dringend S2 bekijken, want S1 was geweldig!Mythic Quest:![]()
Mythic Quest
Meet the team behind the biggest multiplayer video game of all time. But in a workplace focused on building worlds, molding heroes, and c...www.tvtime.com
Amai... eigenlijk van mijn stoel geblazen en hoop dat deze ergens meer bekendheid krijgt. Altijd al fan geweest van de mannen van its always sunny, maar hier tonen ze toch echt dat ze geweldige storytellers zijn. De standalone afleveringen zijn een van de beste die ik ooit heb mogen aanschouwen. Wat een comedy zou moeten zijn trapt soms toch echt een niveau hoger. Begint kalm, maar eens je met de trein wegbent is het gewoon genieten en op naar de volgende aflevering.
Eindelijk ook de eerste aflevering gezien. De volgende ziet er des te beter uit.Gisteren heb ik de eerste aflevering van Yellowjackets bekeken en dat smaakt naar meer. Ik sta al te trappelen om de volgende afleveringen straks te bekijkenBingegalore incoming
![]()

S2 imo nog een stuk beter. Waar S1 voor mij eerder naar het einde toe ontplofte is S2 vanaf de start van dit niveau, met als kers op de taart CW zijn story.Ik moet dringend S2 bekijken, want S1 was geweldig!
.
).
, en The Fringe zag ik hier ook passeren en wil ik snel ook eens aan beginnen.Als je aan het bingen bent, kun je voor the fringe die bekijken op Amazon prime op dit moment.The Fringe zag ik hier ook passeren en wil ik snel ook eens aan beginnen.

Ik vind het tot nu toe ook best wel goed entertainment. Een beetje gratuit geweld en meteen vertrekken van het idee dat het hoofdpersonage fysiek en intellectueel beter is dan alles en iedereen, why not?Reacher
Jezus wat een beer die man haha. Goede serie en gaat vlot binnen.
Dat zei ik ook tegen mijn vrouw. Ik zie die er maar eten en niet naar de gym gaan..Ik vind het tot nu toe ook best wel goed entertainment. Een beetje gratuit geweld en meteen vertrekken van het idee dat het hoofdpersonage fysiek en intellectueel beter is dan alles en iedereen, why not?
Je vraagt je bij momenten wel af hoe een rondzwervende ex-soldaat nu eigenlijk regelmatig naar de gym gaat, of hoe zo'n vetpercentage en zo'n spiermassa nu eigenlijk nuttig kunnen zijn voor dat leven, maar ach.
Toen ik na De Twaalf aan De Dag begon en zag dat Zouzou Ben Chikha weer meedeed, had ik het bijna terug afgezet. Staat ongeveer op het acteerniveau van Berend Brokkepap, toch in de reeksen die ik heb gezien. Bevergem heb ik nooit gekeken, maar ik heb weinig hoop dat hij daar een glansrol speelt.De Twaalf: niet slecht, en zelfs op 1 weekend uitgekeken. Gelukkig kwam Maaike Cafmeyer niet teveel in beeld, want ik vond haar droevige blik enorm gemaakt overkomen en verder ook nog wel wat matige acteurs erin. Maar overall wel onderhoudend en spannend genoeg om verder te kijken. Wel zonde van de behoorlijke anti-climax in de laatste aflevering.
ook met open mond zitten kijken (wel pas vanaf pakweg halfweg), en tegelijk niet verbaasdValt misschien meer onder reality maar ik zag niet direct ‘welke reality zag je vandaag’ dus hier: Louis Theroux’s Forbidden America.
Hoo Boy… Natuurlijk weet je van Theroux dat hij er steeds wel net ‘die’ zal gaan uithalen maar het blijft toch altijd een beetje open mond kijken als je zijn onderwerpen ziet. Not a gram of self awareness to be found. De quasi onverstoorbare houding van LT brengt nog eens extra het beste in de mensen naar boven.
Het blijft het kijken waard (zolang je de rest van het land de gunst van nuance kan verlenen)

Het is wat minder maar heb er nog steeds van genoten. Gewoon uitkijken voor de volledigheidBen 150 jaar na iedereen The Office US erdoor aan ‘t jagen, wat heb ik al die jaren gemist. The UK wel ooit paar keer gezien en vond het heiligschennis om de Amerikaanse versie te kijken maar wow dit is geweldig.
Zit alleen met dilemma. Nu ergens in seizoen 6 en is ‘t de moeite om na seizoen 7 verder te kijken of stopt ge dan beter?

Ik heb eind vorig jaar net het zelfde gedaan, had het ook uitgesteld om de zelfde reden.Ben 150 jaar na iedereen The Office US erdoor aan ‘t jagen, wat heb ik al die jaren gemist. The UK wel ooit paar keer gezien en vond het heiligschennis om de Amerikaanse versie te kijken maar wow dit is geweldig.
Zit alleen met dilemma. Nu ergens in seizoen 6 en is ‘t de moeite om na seizoen 7 verder te kijken of stopt ge dan beter?