Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik stoor me bij Peaky Blinders een beetje de stoerdoenderij en het extreme taalgebruik. (zie plat engels). Ik heb het gevoel dat het er soms te dik wordt opgelegd.

Suits is op zich zeer ok, want ik heb hier tot s7 gezien, maar dan was het wachten + het Megan Markle verhaal. Het valt me gewoon op dat Harvey op zich (imo) zelf qua advocaat weinig voorstelt. (ben nu nog in s1) Het is vooral Mike dat al het werk staat te doen en als hij iets over oog ziet op zijn donder krijgt. Denk in real life dat die Harvey al lang een draai rond zijn oren had gekregen. Zeker qua arrogantie is het soms echt wel zuchten en vind ik het raar dat hij door zijn collega's nog wordt aangekeken als respectvol.

Je kunt zeggen dat dit in Mad Men ook was, maar dit was helemaal anders.

Peaky Blinders doet mij zeer weinig, had na 2 seizoenen geen zin meer om verder te kijken.
Ik heb gisteren een Streamz abonnement genomen, na alle lof voor Succession wordt dat dus de volgende :p

Mad Men had wel wat meer diepte dan Suits natuurlijk. Ik vond Harvey persoonlijk heerlijk ^^

Peaky Blinders vond ik geweldig. Een van mijn favoriete series aller tijden. En tjah, dat stoerdoen en grof taalgebruik hoort natuurlijk wel bij een bende natuurlijk :unsure:

Laten we eerlijk zijn @Dr. Sheldon Cooper, na 5 seizoenen stoerdoenerij en quasi niks character development, moet je kunnen toegeven dat je enkel nog kijkt voor die jukbeenderen van Cillian.
Ja, slanke geschoren mannen zijn helemaal mijn ding :unsure:

Gisteren After Life S3 uitgekeken en ugh. Die laatste aflevering toch wel een paar keer echt gebleit.
Een krop in de keel heb ik wel vaker maar echt bleiten doe ik nochtans niet snel. Topreeks. Spijtig dat je zo'n seizoen uitkijkt op 2 uur.

Gisteren begonnen met Emily in Paris. Beetje een Devil Wears Prada-gevoel na 2 episodes.

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen, ik ben ook helemaal verkocht aan Peaky Blinders. Dat er geen character development is, vind ik niet juist, maar goed. Ik snap dat dit keihard je ding moet zijn, en ik heb het nu wel voor die periode (jaren ’20 en ‘30) en dat lekker Engels accent :drool:.

The Expanse S6. Helaas is het gedaan met deze serie. Toch wel hard van genoten. Dit seizoen was wel echt kort met 6 afleveringen, maar dit was een mooie afsluiter.

Sinds najaar 2021 (eindelijk) aan Parks & Rec begonnen en gisteren aan de finale van Seizoen 6 geraakt (het voorlaatste dus)
Moet zowat de beste seizoensfinale zijn die ik ooit gezien heb.
Ik trap wss een open deur in, maar deze serie slaagt er fantastisch in om je, tussen alle sillness, zo te doen mee voelen met de personages, zonder dat het ook maar een beetje melig aan voelt. Zat echt bijna te huilen in mijn zetel. Zo goed en zo mooi

(The finale van the Good Place, ook van Michael Schur, was ook fantastisch trouwens)

Benieuwd wat S7 nog brengt

Terug
Bovenaan