Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren eerste aflevering van het nieuwste seizoen van It's Always Sunny in Philadelphia gekeken.

Het vet is al sinds het laatste seizoen of 2 van de soep en die lijn zet zich jammer genoeg door.

Eerste seizoen van Cobra Kai is voorbijgevlogen, leve afleveringen van een half uur! Zijn alle seizoenen van een gelijkaardig niveau?
Ik vind van wel! Blijft geweldig. Corny maar leuk :D
Ik heb het alleen lastig met Hawk en Demetri, die kan ik niet verdragen.

Eerste seizoen van Cobra Kai is voorbijgevlogen, leve afleveringen van een half uur! Zijn alle seizoenen van een gelijkaardig niveau?
Yup, ieder seizoen brengt wel iets extra qua personages. Maar de sfeer en het verhaal blijven hetzelfde (wat voor mij geen probleem is).

En dat het kortere afleveringen zijn vind ik eens een verademing.

Het plot is niet verrassend en sommige wendingen zie je van mijlenver aankomen, maar wie verwacht nu een geniaal verrassend plot met zo'n nostalgieserie als Cobra Kai?
Het blijft hetzelfde van kwaliteit, maar ook van verhaal en stijl...
Het blijft dus evengoed, maar het evolueert ook niet. S4 kijken geeft dezelfde ervaring als S1 kijken. Of dat goed of slecht is moet ge zelf beslissen.
S4 eps (S3 ook al?) zijn wel 40min ipv 20.

Foundation
Eerste twee afleveringen gezien en ben er helemaal ingezogen. Ben dus benieuwd naar het vervolg. Zeker na de cliffhanger op het einde van epsiode 2… What. The. Fuck.

For life. Op ware feiten gebaseerd over een zwarte man die onschuldig in de gevangenis is en door studies in de gevangenis advocaat is geworden, zodat hij zijn eigen zaak kan pleiten.
Aanrader!

Nu zit ik ook 7 dagen thuis, gisteren positieve corona test. Dus ben ik ook zoek naar spannende series/films.. iemand aanraders?

Gisteren eerste aflevering van het nieuwste seizoen van It's Always Sunny in Philadelphia gekeken.

Het vet is al sinds het laatste seizoen of 2 van de soep en die lijn zet zich jammer genoeg door.
Helaas. Er zijn wel nog hier en daar een paar geweldige afleveringen, maar S15 is echt zwak + meer pipi kaka grapjes dan iets anders.

Helaas. Er zijn wel nog hier en daar een paar geweldige afleveringen, maar S15 is echt zwak + meer pipi kaka grapjes dan iets anders.
Ik begin meer en meer te denken dat het script niet zozeer het probleem is, maar de delivery ervan. Het slechte/ultra-ironische acteerwerk stoorde me vroeger niet zo, maar het ligt er steeds dikker op dat ze willen duidelijk maken dat ze een rolletje spelen dan dat ze echt dat personage zijn. In het begin was dat grappig, maar nu voel ik me altijd alsof ze met een belerend vingertje naar mij als kijker wijzen en die haast betuttelende aanpak stoort me. De kijker is slimmer dan ze denken, dus dat over-the-top gedoe is niet bij elke punchline nodig.

The Witcher seizoen 2, ging vlot binnen.

Momenteel tussendoor Tom Clancy: Jack Ryan aan het zien. Gaat vlotjes binnen.

Ik probeer mij ook te zetten aan Peaky Blinders maar dat is echt niet gemakkelijk, zeker met dat plat engels.. "AAI THOSE SHELLEY BOOIS OVER THERE"

Terug ook even Suits opgezet maar moet toch wennen aan die arrogante ket van een Harvey Specter..

Counterpart: Vreemd dat ik deze hier nog nergens heb zien passeren. J.K Simmons in weer de rol van zijn leven. Echt boeiende Si-fi reeks die blijkbaar geheel onder de radar is gebleven.

Laatst bewerkt:
Counterparts: Vreemd dat ik deze hier nog nergens heb zien passeren. J.K Simmons in weer de rol van zijn leven. Echt boeiende Si-fi reeks die blijkbaar geheel onder de radar is gebleven.
Ik heb deze ook gezien, best goed ja. (Counterpart is de correcte titel)

The Witcher seizoen 2, ging vlot binnen.

Momenteel tussendoor Tom Clancy: Jack Ryan aan het zien. Gaat vlotjes binnen.

Ik probeer mij ook te zetten aan Peaky Blinders maar dat is echt niet gemakkelijk, zeker met dat plat engels.. "AAI THOSE SHELLEY BOOIS OVER THERE"

Terug ook even Suits opgezet maar moet toch wennen aan die arrogante ket van een Harvey Specter..
Allez Peaky Blinders en Suits zijn allebei geweldig. Tommy en Harvey :love:

Terug
Bovenaan