Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik stel Dark altijd maar uit... Ik mis de laatste tijd wel Twin Peaks enorm. Heeft het qua surrealisme en mysterie daar wat van weg?

Ik wou wachten met yellowjackets tot het gedaan was maar nu ze komende zondag de laatste aflevering uitzenden kon ik me niet meer inhouden. Heb net de eerste 3 gezien...

Fantastisch 👌

Julliete Lewis, Christina Ricci en Rose McGowan zijn fantastisch maar ook de jonge cast doet het enorm goed. Morgen de rest bingen. 🥰

Arcane
Degelijke animatie reeks.
Alhoewel het mij veel werd aangeraden, waren mijn verwachtingen maar laag (want reeks van game = meestal niet denderend), maar ik moet zeggen dat dit toch wel indrukwekkend was.
Het verhaal is niets super vernieuwend of speciaals, maar het is wel relatief goed gedaan.
De animatie is uitstekend en het sound design en de voice actors doen het ook goed.

De soundtrack alleen al :love:.

Of die intro. :bow:

Heb een beetje gemengde gevoelens bij Twin Peaks. S1 behoort tot een van de beste en meest sfeervolle seizoenen ook. Maar ergens in S2 begon het voor mij bergaf te gaan met
al dat bovennatuurlijke gedoe. Voor mij moest dat niet en ben ergens halverwege afgehaakt.
Ze hadden het gewoon bij één -iets langer- seizoen moeten houden met een afgerond verhaal.

Ik wou wachten met yellowjackets tot het gedaan was maar nu ze komende zondag de laatste aflevering uitzenden kon ik me niet meer inhouden. Heb net de eerste 3 gezien...

Fantastisch 👌

Julliete Lewis, Christina Ricci en Rose McGowan zijn fantastisch maar ook de jonge cast doet het enorm goed. Morgen de rest bingen. 🥰
Deze staat ook op mijn "to watch list" en was aan het wachten tot alle afleveringen uit zijn om het te bekijken!
Arcane
Degelijke animatie reeks.
Alhoewel het mij veel werd aangeraden, waren mijn verwachtingen maar laag (want reeks van game = meestal niet denderend), maar ik moet zeggen dat dit toch wel indrukwekkend was.
Het verhaal is niets super vernieuwend of speciaals, maar het is wel relatief goed gedaan.
De animatie is uitstekend en het sound design en de voice actors doen het ook goed.
Deze ben ik nu aan het bekijken en zit momenteel halverwege. Door de vele goede reviews had deze mijn interesse opgewekt en het stelt zeker niet teleur! De animatie alleen al is echt prachtig :love2:

Heb een beetje gemengde gevoelens bij Twin Peaks. S1 behoort tot een van de beste en meest sfeervolle seizoenen ook. Maar ergens in S2 begon het voor mij bergaf te gaan met
al dat bovennatuurlijke gedoe. Voor mij moest dat niet en ben ergens halverwege afgehaakt.
Ze hadden het gewoon bij één -iets langer- seizoen moeten houden met een afgerond verhaal.
Akkoord dat seizoen 2 wat moeilijker verteerbaar was, ik heb mezelf op een gegeven moment zelfs moeten dwingen om verder te kijken, maar zeker geen spijt van.
Da's een reeks die een blijvende indruk op mij heeft achtergelaten, moet daar vaak nog aan terugdenken, zonder enige aanleiding.

Ook hier keer ik regelmatig naar terug :p ronduit geweldig:

Akkoord dat seizoen 2 wat moeilijker verteerbaar was, ik heb mezelf op een gegeven moment zelfs moeten dwingen om verder te kijken, maar zeker geen spijt van.
Da's een reeks die een blijvende indruk op mij heeft achtergelaten, moet daar vaak nog aan terugdenken, zonder enige aanleiding.

Ook hier keer ik regelmatig naar terug :p ronduit geweldig:

Deze week eens uit leedvermaak Tiger King S2 een kans geven alhoewel het niet denderend zal zijn. :unsure:

Arcane 😱 fantastische serie, eerste 2 episodes nog even inkomen, maar daarna helemaal vertrokken. Goeie character buildup, fantastische animatie en gewoon leuk verhaal in een coole wereld

Agreed dat S2 volledig inkakt in het midden, vooral vanaf
de reveal van de. moordenaar van Laura
.
Maar de payoff in het laatste deel van het seizoen is wel gigantisch goed imo.

S3 daarentegen is een meesterwerk!
S3 nog altijd niet gezien omdat ik een rewatch wou/wil doen met de vrouw, die het nog nooit gezien heeft. En ze vind het fantastisch, maar durft niet meer verder kijken na dit moment (dat de meeste mensen wel koude rillingen geeft):

S3 nog altijd niet gezien omdat ik een rewatch wou/wil doen met de vrouw, die het nog nooit gezien heeft. En ze vind het fantastisch, maar durft niet meer verder kijken na dit moment (dat de meeste mensen wel koude rillingen geeft):

Ik kan niet garanderen dat het 3e seizoen geen freaky momenten heeft. :unsure:

Wheel of Time. S1

Het was ok, maar niet wauw. Nog net genoeg om het te blijven volgen, maar erg warm krijg ik het er niet van. Ze hebben gans het verhaal veel te veel gerushed, te weinig gefocused op karakteruitbouw en te veel op de liefdesperikelen van de hoofdrolspelers. Gemiste kans tot en met.

Terug
Bovenaan