Hehe. Had ik al door idd. Dit weekend seizoen 3 bingenWacht maar tot seizoen 3, dan wordt het helemaal loco in de coco
Topreeks, maar best niet teveel tijd tussen de episodes laten of je weet niet meer wat er gebeurt is.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe. Had ik al door idd. Dit weekend seizoen 3 bingenWacht maar tot seizoen 3, dan wordt het helemaal loco in de coco
Topreeks, maar best niet teveel tijd tussen de episodes laten of je weet niet meer wat er gebeurt is.
.Nee. Het is helemaal anders als Twin Peaks. Surrealisme is er helemaal niet. Tot nu toe erg de focus op mysterie en sci-fi.Ik stel Dark altijd maar uit... Ik mis de laatste tijd wel Twin Peaks enorm. Heeft het qua surrealisme en mysterie daar wat van weg?
Twin Peaks vind ik 1 van de beste dingen ooit op TV en Dark vind ik verschrikkelijk kut.Ik stel Dark altijd maar uit... Ik mis de laatste tijd wel Twin Peaks enorm. Heeft het qua surrealisme en mysterie daar wat van weg?

Of die intro.De soundtrack alleen al.

Deze staat ook op mijn "to watch list" en was aan het wachten tot alle afleveringen uit zijn om het te bekijken!Ik wou wachten met yellowjackets tot het gedaan was maar nu ze komende zondag de laatste aflevering uitzenden kon ik me niet meer inhouden. Heb net de eerste 3 gezien...
Fantastisch
Julliete Lewis, Christina Ricci en Rose McGowan zijn fantastisch maar ook de jonge cast doet het enorm goed. Morgen de rest bingen.![]()
Deze ben ik nu aan het bekijken en zit momenteel halverwege. Door de vele goede reviews had deze mijn interesse opgewekt en het stelt zeker niet teleur! De animatie alleen al is echt prachtigArcane
Degelijke animatie reeks.
Alhoewel het mij veel werd aangeraden, waren mijn verwachtingen maar laag (want reeks van game = meestal niet denderend), maar ik moet zeggen dat dit toch wel indrukwekkend was.
Het verhaal is niets super vernieuwend of speciaals, maar het is wel relatief goed gedaan.
De animatie is uitstekend en het sound design en de voice actors doen het ook goed.

Akkoord dat seizoen 2 wat moeilijker verteerbaar was, ik heb mezelf op een gegeven moment zelfs moeten dwingen om verder te kijken, maar zeker geen spijt van.Of die intro.
Heb een beetje gemengde gevoelens bij Twin Peaks. S1 behoort tot een van de beste en meest sfeervolle seizoenen ook. Maar ergens in S2 begon het voor mij bergaf te gaan metZe hadden het gewoon bij één -iets langer- seizoen moeten houden met een afgerond verhaal.al dat bovennatuurlijke gedoe. Voor mij moest dat niet en ben ergens halverwege afgehaakt.
ronduit geweldig:OH ANGELO!Ook hier keer ik regelmatig naar terugronduit geweldig:
Akkoord dat seizoen 2 wat moeilijker verteerbaar was, ik heb mezelf op een gegeven moment zelfs moeten dwingen om verder te kijken, maar zeker geen spijt van.
Da's een reeks die een blijvende indruk op mij heeft achtergelaten, moet daar vaak nog aan terugdenken, zonder enige aanleiding.
Ook hier keer ik regelmatig naar terugronduit geweldig:

Agreed dat S2 volledig inkakt in het midden, vooral vanafOf die intro.
Heb een beetje gemengde gevoelens bij Twin Peaks. S1 behoort tot een van de beste en meest sfeervolle seizoenen ook. Maar ergens in S2 begon het voor mij bergaf te gaan metZe hadden het gewoon bij één -iets langer- seizoen moeten houden met een afgerond verhaal.al dat bovennatuurlijke gedoe. Voor mij moest dat niet en ben ergens halverwege afgehaakt.
S3 nog altijd niet gezien omdat ik een rewatch wou/wil doen met de vrouw, die het nog nooit gezien heeft. En ze vind het fantastisch, maar durft niet meer verder kijken na dit moment (dat de meeste mensen wel koude rillingen geeft):S3 daarentegen is een meesterwerk!
S3 nog altijd niet gezien omdat ik een rewatch wou/wil doen met de vrouw, die het nog nooit gezien heeft. En ze vind het fantastisch, maar durft niet meer verder kijken na dit moment (dat de meeste mensen wel koude rillingen geeft):