Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Seizoen 5 van Gomorra gezien.
De eerste 4 seizoenen waren gewoon fantastisch, maar in het 5e seizoen heb ik ik nooit het gevoel can de eerste 4 gehad.
Voor mij was het dus het seizoen teveel.

Heel erg genoten van 'Only Murders In The Building': amusant geschreven whodunnit met toppers Steve Martin, partner in Crime Martin Short en (voor mij) revelatie Selena Gomez

Er is echt niemand waarvoor je sympathie kan hebben. Het is een kunst om een serie volledig op te bouwen rond verschrikkelijke personen en het zo entertainend en fun te houden. Net zoals de acteurs ben ik er nog steeds niet uit of dit een drama of komedie is. Probably both at the same time.
In die zin doet het me ook aan Bojack Horseman denken. Gelijke delen drama en komedie.

Heel erg genoten van 'Only Murders In The Building': amusant geschreven whodunnit met toppers Steve Martin, partner in Crime Martin Short en (voor mij) revelatie Selena Gomez
Alleen haar stem is soms wel irritant, maar ze doet het idd aardig :) Had mijn bedenkingen een beetje eerlijk gezegd voor ik begon te kijken.

Ik noemde de serie verkeerdelijk "Only murderers in the building", heb dan toch mijn gelijk nog gekregen :D

Laatste EP was trouwens hilarisch

Na only murders in the building (7,5/10) begonnen aan "Nine perfect strangers", opzet doet me een beetje denken aan "The White Lotus", hopelijk haalt deze hetzelfde niveau.

Na only murders in the building (7,5/10) begonnen aan "Nine perfect strangers", opzet doet me een beetje denken aan "The White Lotus", hopelijk haalt deze hetzelfde niveau.
doet er mij aan denken dat ik volledig vergeten ben dat ik dit aan't bekijken was.. het kon mij precies niet interesseren.

what we do in the shadows (eerste en tweede seizoen op disney+), hilarisch, zeker vanaf het tweede seizoen paar keren moeten bekomen van het lachen.

seizoen 3 waar/wanneer?

Recentelijk Landscapers volledig bekeken. Pracht van een serie. Olivia Colman is echt zo'n topactrice. Hoe ze deze rol weet neer te zetten is echt indrukwekkend. Ook fantastisch experimentele beeldvoering in deze serie, heb hier echt van genoten.

Ook in mijn rijtje van recente toppers: Mare of Easttown. Kate Winslet speelt hier absurd goed in. Wat een geweldig spannende en emotionele serie. Zo tragisch en duister. Helemaal mijn ding.

Ondertussen de voorlaatste episode gezien van Station Eleven. Niet helemaal wild van deze serie, maar wel een paar erg goede afleveringen tussen (de luchthaven/het hotel). Heb vooral moeite met het feit dat ik de motivatie van veel personages niet zo goed snap, dat dat toch niet echt goed is uitgeklaard.

En gisteren eerste aflevering van Succesion gezien. Best wel aangenaam verrast, kan wel leuk worden en kijk er alvast verder naar uit.

Hawkeye
Heel aangenaam verrast, vond deze heel goed. Beter dan Falcon and the Winter Soldier (op zich niet zo moeilijk), ook beter dan Loki en op hetzelfde niveau als (en misschien zelfs beter dan) WandaVision. Zeer goede serie en zeker met de surprise Vincent D’Onofrio als Kingpin 😍.
Nu juist nog Eternals kijken en dan zijn we weer helemaal mee met de MCU.

The End of the F**cking World: 9/10

ob_7d2864_end-of-the-world-grid-uproxx1.jpg

Gisteren seizoen 1 gebinged, deze nacht nadat ik wakker werd seizoen 2 gebinged. Seizoen 1 had ik al eens gezien drie jaar geleden. Ik vind het een zeer goede serie. Seizoen 1 is natuurlijk net iets beter dan seizoen 2, maar seizoen 2 is ook niet slecht. Ik denk wel dat dit één van mijn favoriete series is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan