Waar denkt ge dat mijn L.I.N.T. systeem voor dient?Nooit te laat om de juiste partner te vinden.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar denkt ge dat mijn L.I.N.T. systeem voor dient?Nooit te laat om de juiste partner te vinden.
Hulu dacht ik.Staat dat op een streamingsdienst?
Eén die beschikbaar is in dit land als je geen vpn hebt?Hulu dacht ik.
Dan niet denk ik, DVDs kopen.Eén die beschikbaar is in dit land als je geen vpn hebt?
In die zin doet het me ook aan Bojack Horseman denken. Gelijke delen drama en komedie.Er is echt niemand waarvoor je sympathie kan hebben. Het is een kunst om een serie volledig op te bouwen rond verschrikkelijke personen en het zo entertainend en fun te houden. Net zoals de acteurs ben ik er nog steeds niet uit of dit een drama of komedie is. Probably both at the same time.
Alleen haar stem is soms wel irritant, maar ze doet het idd aardigHeel erg genoten van 'Only Murders In The Building': amusant geschreven whodunnit met toppers Steve Martin, partner in Crime Martin Short en (voor mij) revelatie Selena Gomez
Had mijn bedenkingen een beetje eerlijk gezegd voor ik begon te kijken.
doet er mij aan denken dat ik volledig vergeten ben dat ik dit aan't bekijken was.. het kon mij precies niet interesseren.Na only murders in the building (7,5/10) begonnen aan "Nine perfect strangers", opzet doet me een beetje denken aan "The White Lotus", hopelijk haalt deze hetzelfde niveau.
vond ik dus ook!Alleen haar stem is soms wel irritant
)Wat een heerlijke seriewhat we do in the shadows (eerste en tweede seizoen op disney+), hilarisch, zeker vanaf het tweede seizoen paar keren moeten bekomen van het lachen.
seizoen 3 waar/wanneer?

Ah eens kijken dan de film was verdomd goedwhat we do in the shadows (eerste en tweede seizoen op disney+), hilarisch, zeker vanaf het tweede seizoen paar keren moeten bekomen van het lachen.
seizoen 3 waar/wanneer?
Ik denk voorlopig enkel op Hulu/FX : https://www.hulu.com/series/what-we-do-in-the-shadows-0b10c46a-12f0-4357-8a00-547057b49bacwhat we do in the shadows (eerste en tweede seizoen op disney+), hilarisch, zeker vanaf het tweede seizoen paar keren moeten bekomen van het lachen.
seizoen 3 waar/wanneer?
.
Wacht maar tot seizoen 3, dan wordt het helemaal loco in de cocoDark, seizoen 2: nog steeds even intrigerend. Wel meer wtf-gehalte.