Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net 4 episodes van gezien.Brand New Cherry Flavor
Hier had ik echt heel veel plezier aan. Ticks every box als het aankomt als breinloos fucked up vertier. Leuke soundtrack ook. En een crush gekregen op Rosa Salazar. Wat heeft een mens meer nodig?
. Vond het opnieuw heerlijk.
.
Als ge dat maar weetEn dan Hannah Waddingham (Rebecca), wat een milf.

tbh ik vond MoK maar brol, totaal onrealistisch enzovoort, van creator Taylor Sheridan is trouwens ook Yellowstone (cowboying in hedendaags Montana met Kevin Costner, wel goed, al 4 seizoenen lang, ook wel niet altijd heel realistisch, Kelly Reilly mag er wel zijnLaatste episode van Mayor of Kingstown gezien. Echt veel beter dan verwacht, hopelijk komt er nog meer. Van de schrijver van Sicario, Hell or High Water en Wind River ook blijkbaar.
![]()
) en ook 1883 (western setting, ook goed, een soort prequel op Yellowstone, nieuwe serie, 4 eps in S01 ver), Taylor Sheridan vertolkte trouwens deputy chief Hale in SoASuccession: beste recente serie die ik heb gezien, en. Kijk echt uit naar seizoen 4.die dick pic van Roman Roy, ik kwam niet meer bij
Kan er nog altijd niet bij dat die de "shame shame" non in Game of Thrones speelde... Onherkenbaar.Ted Lasso: 1e seizoen vond ik beter dan het 2e maar toch een serie die mijn aandacht heeft. En dan Hannah Waddingham (Rebecca), wat een milf.
Beginnen inpikken midden seizoen door de vrouw, Downtown Abbey. Niet gedacht dat zoiets m'n ding ging zijn.
De intro is echt zalig inderdaad, skippen we nooit!Ok ok, ik zit ook op den trein jongens.
Halfweg s1(net de "board meeting" gezien)
This might really be worth the hype. HBO terug in vorm. En wat een soundtrack! Favo opening sinds.. The Crown.
Ik vind het laatste beeld van Logan met zijn rug naar de camera in de intro altijd zo krachtig en suggestief. Het doet me terugdenken aan mijn opa als ik vroeger het rusthuis binnenwandelde en hem voorovergebogen aan een tafeltje zag zitten, met zijn uitgedund, grijs kruintje in zijn lichtjes afgesleten fleece-vest.Ok ok, ik zit ook op den trein jongens.
Halfweg s1(net de "board meeting" gezien)
This might really be worth the hype. HBO terug in vorm. En wat een soundtrack! Favo opening sinds.. The Crown.