Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Cobra Kai S4, net aflevering 6 gezien. Wat blijft deze serie toch leuk om volgen. Luchtig, geen te lange afleveringen en geweldige humor.

Arcane op 2 dagen uitgekeken, en moest ik er vroeger op de dag aan begonnen zijn had het op 1 dag geweest, ken niets van LoL maar dat hoeft ook niet, de animaties alleen al zijn het kijken waard maar boven dat is ook het verhaal heel goed en de voice acting top notch, please more of that.

Brand New Cherry Flavor

Hier had ik echt heel veel plezier aan. Ticks every box als het aankomt als breinloos fucked up vertier. Leuke soundtrack ook. En een crush gekregen op Rosa Salazar. Wat heeft een mens meer nodig?
Net 4 episodes van gezien.
Nogal wtf maar i like it.

Dark, seizoen 1: een rewatch van dit seizoen want toen het net uitkwam enkele jaren geleden ook al eens gezien. Op 2 dagen het seizoen gekeken :unsure:. Vond het opnieuw heerlijk.

Omdat het tweede seizoen wat op zich liet wachten, heb ik daarmee gewacht tot ook het laatste seizoen uit was om dan alles in 1 keer na elkaar te kijken. Zeker omdat je uw kopje er wat moet bij houden.

Hopelijk zijn seizoen 2 en 3 nu ook even goed.

Begonnen met The Expanse nu ik Prime heb. Eerste aflevering begint alleszins vrij interessant. Eerst de serie zien en dan pas de boeken lezen ditmaal, om een GoT en WoT gevoel te vermijden.

The Expanse heb ik een paar seizoenen bekeken maar het voelt te condensed aan, ze proberen zoveel mogelijk van alles te proppen in een seizoen en de personages krijgen geen ademruimte.
Dit is ook het genre sci-fi dat me minder aanspreekt: futuristische sci-fi dat zich afspeelt in een naaste toekomst waarbij de mens centraal staat (ipv de aliens).

Laatst bewerkt:
Ted Lasso: 1e seizoen vond ik beter dan het 2e maar toch een serie die mijn aandacht heeft. En dan Hannah Waddingham (Rebecca), wat een milf :love2: .

Succession: beste recente serie die ik heb gezien, en
die dick pic van Roman Roy, ik kwam niet meer bij :rofl:
. Kijk echt uit naar seizoen 4.

Yellowstone: zit nu in seizoen 1 en het heeft direct mijn interesse opgewekt. Ook de setting doet wat aan het verhaal, ik ben alleszins hooked!

Laatste episode van Mayor of Kingstown gezien. Echt veel beter dan verwacht, hopelijk komt er nog meer. Van de schrijver van Sicario, Hell or High Water en Wind River ook blijkbaar.

tbh ik vond MoK maar brol, totaal onrealistisch enzovoort, van creator Taylor Sheridan is trouwens ook Yellowstone (cowboying in hedendaags Montana met Kevin Costner, wel goed, al 4 seizoenen lang, ook wel niet altijd heel realistisch, Kelly Reilly mag er wel zijn :p ) en ook 1883 (western setting, ook goed, een soort prequel op Yellowstone, nieuwe serie, 4 eps in S01 ver), Taylor Sheridan vertolkte trouwens deputy chief Hale in SoA

Succession: beste recente serie die ik heb gezien, en
die dick pic van Roman Roy, ik kwam niet meer bij :rofl:
. Kijk echt uit naar seizoen 4.
Ik heb moeten terugspoelen, ik moest zo hard lachen dat ik de vijf minuten erna gemist heb. Culkin zijn mimiek tijdens die scene verdient een Emmy.

Finale van Kobra Kai stelt niet teleur, integendeel: wat een zalige aflevering. Ze hebben we me weeral hooked voor volgend seizoen. Wanneer te verwachten? :biglaugh:

Ok ok, ik zit ook op den trein jongens.
Halfweg s1(net de "board meeting" gezien)
This might really be worth the hype. HBO terug in vorm. En wat een soundtrack! Favo opening sinds.. The Crown.

Ok ok, ik zit ook op den trein jongens.
Halfweg s1(net de "board meeting" gezien)
This might really be worth the hype. HBO terug in vorm. En wat een soundtrack! Favo opening sinds.. The Crown.
Ik vind het laatste beeld van Logan met zijn rug naar de camera in de intro altijd zo krachtig en suggestief. Het doet me terugdenken aan mijn opa als ik vroeger het rusthuis binnenwandelde en hem voorovergebogen aan een tafeltje zag zitten, met zijn uitgedund, grijs kruintje in zijn lichtjes afgesleten fleece-vest.

1641897567411.png

Ik zie daar het contrast tussen de machtige zakenman enerzijds en zijn eigen fysieke verval anderzijds in. Maar misschien denk ik te ver door. :)

Terug
Bovenaan