Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Seizoen 7 van Homeland gezien. Ik heb gezien dat de reeks verdwijnt van Netflix op 31/12, dus nog snel die laatste twee seizoen erdoor jagen. Blijkbaar is het al vier jaar geleden dat ik seizoen 6 heb gekeken. Ik weet daar jammer genoeg niet alles meer van, maar bon. Blijft toch een genre waarvan ik graag series kijk, dus kon me wel pruimen. Carrie & Saul dragen ook gewoon echt deze serie. Hoewel ik geen absolute fan ben van het personage Carrie, moet ik wel zeggen dat haar personage fantastisch wordt gespeeld door Claire Danes. Zonder twijfel een van de beste actrices die ik al ben tegengekomen in een serie.

The Bold And The Beautiful.
curiosity-attention.gif

Aw yes vrienden fantastisch seizoen, nog een niveau hoger dan het tweede. Ik vond de politieke aflevering ook heel goed, enkel bangers dit jaar. Voor mij was de aflevering met Adrien Brody de minste maar nog altijd heel goed.
Hah, opmerkelijk, ik vond die aflevering met Adrien Brody juist het beste van dit seizoen. Die hele wisselwerking en chemie tussen Kendall en Logan werd daar briljant uitgespeeld vond ik.

Als Greg aan het einde van deze reeks geen CEO is van dat hele spel, ga ik heel teleurgesteld zijn trouwens.

Downton Abbey S03

Ik hou wel van zo'n historische series en Madam shellshock gelukkig ook. Is meer dramedy dan drama, maar kijkt lekker weg. Is niet de eerste keer dat ik de reeks zie, maar Maggie Smith heeft toch héérlijke oneliners. :lol:

Gisteren met mijn vriend het eerste seizoen van de West-Vlaamse serie Eigen Kweek uitgekeken. In die tijd wel gezien, maar het was leuk om het nog eens te zien.
Omdat hij zelf geen West-Vlaming is praat ik dit automatisch niet met hem, maar bij het zien van deze serie doe ik dit wel gemakkelijk - tot zijn groot plezier. 😂
Ik vind het een leuke serie die altijd wel tamelijk luchtig blijft ondanks het onderwerp iets illegaals is.
Als ik het mij goed herinner vond ik dit ook het beste seizoen. Vanaf het tweede of derde seizoen vond ik de humor wat flauwer worden...

Impeachment: American Crime Story uitgekeken op BBC2
Niet zo sterk als de eerste reeks over OJ Simpson (tweede over Versace niet gezien), maar toch weer sterke televisie over een onderwerp waar ik wel wat fascinatie voor heb
Goeie Clive Owen als Clinton en Beanie Feldstein als Monica, maar vooral alweer ronduit briljante Sarah Poulson als Linda Tripp. Wat een actrice!

Impeachment: American Crime Story uitgekeken op BBC2
Niet zo sterk als de eerste reeks over OJ Simpson (tweede over Versace niet gezien), maar toch weer sterke televisie over een onderwerp waar ik wel wat fascinatie voor heb
Goeie Clive Owen als Clinton en Beanie Feldstein als Monica, maar vooral alweer ronduit briljante Sarah Poulson als Linda Tripp. Wat een actrice!

De zus van Jonah Hill casten als Monica Lewinsky klinkt toch echt als een meesterzet van de castingdepartment. Ik ga deze op mijn wishlist zetten voor de Netflix release.

Succession S3 : geweldig alweer. Het niveau stijgt nog net iets verder. Het is voorbij gevlogen en dat einde weer ... Een bommetje :)

Gomorra S5 : Nog maar twee afleveringen gezien, maar de sfeer zit weeral goed, het eerste lijkenhuis is al gevuld, dus we zijn weer vertrokken. De hoofdrolspelers doen dat echt fantastisch he.

Cowboy Beebop S1 : toffe reeks. Ik had er wat minder van verwacht, maar whats not to like about bountyhunters in space? Een hoogvlieger is het niet want het verhaal hangt soms wat slapjes aan elkaar, maar het is heel stylistisch en de actie zit goed.

Gisteren begonnen aan het laatste (volledige) seizoen (dus laatste 10 eps, te beginnen met wat in september uit kwam) van La Casa de Papel ... Hmm, had al ergens gelezen dat het terug beter was (maar mss gaat dat maar over het laatste deel dunno). Die mening deel ik voorlopig alvast nog niet na 2 afleveringen, gaat vooral door op het het vorige seizoen, en dan heb ik het niet over het verhaal op zich, wel de "frustratie" als kijker omtrent de zaken die gebeuren.

Hopelijk wordt het toch nog wat beter en genialer zoals we gewoon waren, maar mss liggen mijn verwachtingen te hoog, dat kan uiteraard ook.

Begonnen aan The Witcher S2.

Cva serie die wordt gedragen door de setting. Af een toe wel eens B-serie scenes.

Net naar Exit beginnen kijken. Het bevalt mij wel, maar vanaf morgen niet meer beschikbaar bij Vrtnu. Kan ik de serie ergens anders verder kijken of downloaden? Liefst met Nederlandse ondertiteling want mijn Noors is niet zo goed. :biglaugh:

bezig met het laatste seizoen van Breaking Bad

heb nu ook gemerkt dat er nog een spin-off serie is gemaakt, Better Call Saul en een film, El Camino
kan ik nu beter eerst de film kijken of de spin-off serie om het beste het verhaal te volgen?

Terug
Bovenaan