Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ze allemaal gezien (Hill House, Bly Manor en Midnight Mass) en vind Hill House toch de beste, met het sterkste verhaal en ook wel het engst. Midnight Mass is ook echt goed, maar andere horror.The Haunting Of Hill House (7,5/10)
Ben normaal niet zo into horror maar dit kon ik wel smaken. Wel blij dat het maar 1 seizoen is want meer hoeft niet. Al zie ik wel nog een andere haunting op Netflix. Ander verhaal, iemand die gezien? De moeite?
Dan nu begonnen met S3 van Narcos: Mexico en ook The Office US aan het kijken.
Tussendoor ook Seinfeld aan het zien en vind sommige van die intro (en outro) stukjes wel grappig maar verre van allemaalSerie zelf vind ik wel beter worden naarmate de seizoenen vorderen (zit aan S3 nu).
Dexter: New Blood
Eerlijk, bij de originele Dexter heb ik na seizoen 3 afgehaakt. Het was ook een groot stuk van de aflevering langs de ene kant wennen (de nieuwe setting werkt prima, personage past in de kleine, winterse stad) en toch het ‘onvermijdelijke’ zien aankomen. Dat onvermijdelijke stelt uiteindelijk niet teleur, ook al is het zeker niet groundbreaking of nieuw. Al bij al volg ik wel als aflevering 2 komt, met 8 afleveringen is het ook geen grote opgave om uit te kijken.
Haunting of Bly Manor? Van dezelfde maker als Hill House. Het is minder horror en wat meer drama/romantiek/mysterie.The Haunting Of Hill House (7,5/10)
Ben normaal niet zo into horror maar dit kon ik wel smaken. Wel blij dat het maar 1 seizoen is want meer hoeft niet. Al zie ik wel nog een andere haunting op Netflix. Ander verhaal, iemand die gezien? De moeite?
Obligate het-wordt-beter-post:
Het wordt veel beter. Vanaf redelijk snel in s2 al, denk ik.

Het wordt echt beter. Beetje te vergelijken met The Office s01 wat totaal niet representatief was.Ik zet door! Zit nu al aan afl. 6 en vind het nog steeds nog meh.
de Hernia van Ron
Ben ook recent begonnen en treed jullie bij: het wordt briljant vanaf S2 (dat ik net volledig achter de kiezen heb)
DJ Roomba
Las ergens dat het vanaf S3 weer war minder wordt, klopt dat?
Dan ben je net voor het allerbeste seizoen gestopt. 1 van de hoogtepunten in tv-land, heel dat seizoen.Dexter: New Blood
Eerlijk, bij de originele Dexter heb ik na seizoen 3 afgehaakt. Het was ook een groot stuk van de aflevering langs de ene kant wennen (de nieuwe setting werkt prima, personage past in de kleine, winterse stad) en toch het ‘onvermijdelijke’ zien aankomen. Dat onvermijdelijke stelt uiteindelijk niet teleur, ook al is het zeker niet groundbreaking of nieuw. Al bij al volg ik wel als aflevering 2 komt, met 8 afleveringen is het ook geen grote opgave om uit te kijken.
Zeker seizoen 2 bekijken. Net als the office begint het dan pas.Parks and recreation S1
Als grote the Office-fan toch niet overtuigd (met uitzondering van het personage Ron Swanson ofc).
Dan is het gewoon niet voor u, vrees ik. Ik (als atheïst) vond die monologen enorm sterk, die man speelt zijn rol als priester echt geweldig.Midnight Mass
Ok horrorserie die bij momenten vrij prekerig is met zijn lange monologen over jezus en god.
Goh, ik vond het zeker niet slecht, alleen waren die monologen nogal langdradig. En de priester speelt inderdaad uitstekend.Dan is het gewoon niet voor u, vrees ik. Ik (als atheïst) vond die monologen enorm sterk, die man speelt zijn rol als priester echt geweldig.