Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Parks and recreation S1

Als grote the Office-fan toch niet overtuigd (met uitzondering van het personage Ron Swanson ofc).

The Haunting Of Hill House (7,5/10)
Ben normaal niet zo into horror maar dit kon ik wel smaken. Wel blij dat het maar 1 seizoen is want meer hoeft niet. Al zie ik wel nog een andere haunting op Netflix. Ander verhaal, iemand die gezien? De moeite?

Dan nu begonnen met S3 van Narcos: Mexico en ook The Office US aan het kijken.

Tussendoor ook Seinfeld aan het zien en vind sommige van die intro (en outro) stukjes wel grappig maar verre van allemaal :D Serie zelf vind ik wel beter worden naarmate de seizoenen vorderen (zit aan S3 nu).
Heb ze allemaal gezien (Hill House, Bly Manor en Midnight Mass) en vind Hill House toch de beste, met het sterkste verhaal en ook wel het engst. Midnight Mass is ook echt goed, maar andere horror.

Dexter: New Blood
Eerlijk, bij de originele Dexter heb ik na seizoen 3 afgehaakt. Het was ook een groot stuk van de aflevering langs de ene kant wennen (de nieuwe setting werkt prima, personage past in de kleine, winterse stad) en toch het ‘onvermijdelijke’ zien aankomen. Dat onvermijdelijke stelt uiteindelijk niet teleur, ook al is het zeker niet groundbreaking of nieuw. Al bij al volg ik wel als aflevering 2 komt, met 8 afleveringen is het ook geen grote opgave om uit te kijken.

Dan hebt ge het beste seizoen van Dexter gemixt. Seizoen 4 was echt niet normaal goed, maar daarna was het ook voor mij over.

The Haunting Of Hill House (7,5/10)
Ben normaal niet zo into horror maar dit kon ik wel smaken. Wel blij dat het maar 1 seizoen is want meer hoeft niet. Al zie ik wel nog een andere haunting op Netflix. Ander verhaal, iemand die gezien? De moeite?
Haunting of Bly Manor? Van dezelfde maker als Hill House. Het is minder horror en wat meer drama/romantiek/mysterie.
De nieuwe serie Midnight Mass op Netflix is ook van hem (Mike Flannagan).

Arcane: League of Legends

Eerste 3 afleveringen gezien en dit smaakt naar meer.
Prachtig vormgegeven wereld en een boeiend verhaal over de clash tussen magie en wetenschap.

American Rust, seizoen 1.

Nondedju, wat een finale.
Eerste 2-3 episodes moeten doorbijten om verder te kijken maar daarna zwaar fan.

Ben ook recent begonnen en treed jullie bij: het wordt briljant vanaf S2 (dat ik net volledig achter de kiezen heb)
DJ Roomba :rofl:
Las ergens dat het vanaf S3 weer war minder wordt, klopt dat?

Ben ook recent begonnen en treed jullie bij: het wordt briljant vanaf S2 (dat ik net volledig achter de kiezen heb)
DJ Roomba :rofl:
Las ergens dat het vanaf S3 weer war minder wordt, klopt dat?

Nee, het blijft redelijk consistent tot aan seizoen 5 denk ik. Laatste seizoenen zijn mss wat minder.

Het is echt crazy hoe "meh" dat eerste seizoen van Parks en Rec is. Leslie Knope is in seizoen 2 eigenlijk een totaal ander personage.

Beetje zoals Michael Scott die in seizoen 1 van The Office US een onuistaanbaar doorslagje van Ricky Gervais was en in seizoen 2 een stuk zachtaardiger en grappiger uit de hoek kwam.

Dexter: New Blood
Eerlijk, bij de originele Dexter heb ik na seizoen 3 afgehaakt. Het was ook een groot stuk van de aflevering langs de ene kant wennen (de nieuwe setting werkt prima, personage past in de kleine, winterse stad) en toch het ‘onvermijdelijke’ zien aankomen. Dat onvermijdelijke stelt uiteindelijk niet teleur, ook al is het zeker niet groundbreaking of nieuw. Al bij al volg ik wel als aflevering 2 komt, met 8 afleveringen is het ook geen grote opgave om uit te kijken.
Dan ben je net voor het allerbeste seizoen gestopt. 1 van de hoogtepunten in tv-land, heel dat seizoen.

OT: ik ben aan Brooklyn nine-nine begonnen. Ideaal voor tijdens mijn middagpauze.

Parks and Rec is 1 van mijn meest gerewatchete series, behalve seizoen 1, 1 keer gezien en daarna nooit meer.
Ik raad eigenlijk de meeste mensen aan gewoon in seizoen 2 te beginnen. Het meeste dat gebeurt in seizoen 1 versta je wel door context in seizoen 2.

Eergisteren "The White Lotus" uitgekeken.
Vermakelijk, maar het is echt wel tragikomisch, ik had het toch iets grappiger verwacht.

Terug
Bovenaan