Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond Dexter ook wel goed, zeker de eerste seizoenen en vooral dat met John Lithgow. En ik ben fan van Mad Men en The WireJongens hij vind Dexter goed. Geef het op.
Mijn vriendin trouwens direct The Wire voorgeschoteld. Als dat niet ging, outta here.

Misschien zijn degene die het niet het hele eerste seizoen hebben uitgehouden een juiste maatstaf (waaronder ik).Ik weet wel "ieder zijn mening". Echter the Wire sloom of matig vinden gadverdamme geef dan maar eens een voorbeeld van wat topreeksen zijn voor u. Amai
Dat vind ik persoonlijk een zeer mooi lijstje! Met The Wire erbij zou het weliswaar nog mooier zijnMisschien zijn degene die het niet het hele eerste seizoen hebben uitgehouden een juiste maatstaf (waaronder ik).
Topreeksen voor mij : Breaking Bad, Better Call Saul, Ozark, Dark, Black Mirror, Chernobyl, The Boys, Mindhunter, Watchmen, What We Do In The Shadows, Raised By Wolves, Hannibal, .....
Er staan nog een hoop in mijn lijstje van topfavorieten maar deze steken er zowat bovenuit.
maar toch, volledig mijn smaak, die lijst.Vind Mad Men ook maar saai. Meest overroepen serie ooit. The Wire is dan het andere uiterste. Geniale serie.Allez, na the Wire breekt er ook ene Mad Men af
Is er dan niets nog heilig?![]()
Ben ook niet echt van mijn stoel gevallen bij Mad Men,wel helemaal uitgezien.
Vond het ook maar vrij saai.
Staat niet in mijn top 50 van series denk ik.
Game of Thrones ook niet btw.
Het is ook niet selcht daarom maar had er meer van verwacht wegens de hype errond waarschijnlijk.
Narcos(Mexico),Homeland,Breaking Bad,Better Call Saul,Sons Of Anarchy,Chernobyl,The Wire,Mindhunter,Zero Zero Zero,Ozark,Fauda,True Detective,When They See Us,The Night Of,Boardwalk Empire,Band Of Brothers,Generation Kill,The Spy,Taboo,De Dag,The Killing zijn al zeker en vast stukken beter.
Bloodline vond ik ook wel meer potentieel hebben maar hebben ze gerusht.
The Walking Dead moet ik nog verder zien,heb eerste 8 seizoenen gezien denk ik.
Suits zit ook ergens daarrond,zes of zeven seizoenen gezien.
Belgisch vind ik De Dag,Matroesjkas's en Beau Sejour ook wel leuker om te volgen dan Mad Men.
Series nog niet gezien.
Dark
Mr.Robot
Black Mirror
House Of Cards
Peaky Blinders
.....
6 seizoenen Mad Men zien om dan te zeggen dat je het maar vrij saai vindt? Tijd teveel?Ben ook niet echt van mijn stoel gevallen bij Mad Men,wel helemaal uitgezien.
Vond het ook maar vrij saai.
Staat niet in mijn top 50 van series denk ik.
Game of Thrones ook niet btw.
Het is ook niet selcht daarom maar had er meer van verwacht wegens de hype errond waarschijnlijk.
Narcos(Mexico),Homeland,Breaking Bad,Better Call Saul,Sons Of Anarchy,Chernobyl,The Wire,Mindhunter,Zero Zero Zero,Ozark,Fauda,True Detective,When They See Us,The Night Of,Boardwalk Empire,Band Of Brothers,Generation Kill,The Spy,Taboo,De Dag,The Killing zijn al zeker en vast stukken beter.
Bloodline vond ik ook wel meer potentieel hebben maar hebben ze gerusht.
The Walking Dead moet ik nog verder zien,heb eerste 8 seizoenen gezien denk ik.
Suits zit ook ergens daarrond,zes of zeven seizoenen gezien.
Belgisch vind ik De Dag,Matroesjkas's en Beau Sejour ook wel leuker om te volgen dan Mad Men.
Series nog niet gezien.
Dark
Mr.Robot
Black Mirror
House Of Cards
Peaky Blinders
.....

Ik wanneer ik de cursussen van een burgerlijk ingenieur zieIk snap er geen kloten van dus het moet wel geniaal zijn.
Ik heb nog altijd nog nachtmerries van statistiek. Ik bedoel dat niet ludiek, maar letterlijk en ik ben een oude man. Sowieso een overdreven vak in de meeste richtingen, buiten het dunnen van de populatie. Basiskennis, ok. maar verder dan dat. Nah.Ik wanneer ik de cursussen van een burgerlijk ingenieur zie