Jayvie
Active member
Wat ik hier de laatste dagen al gelezen heb, schandalig gewoon.Allez, na the Wire breekt er ook ene Mad Men af
Is er dan niets nog heilig?
![]()
Het moet allemaal maar raprap gaan. Brute actie godverdomme.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik hier de laatste dagen al gelezen heb, schandalig gewoon.Allez, na the Wire breekt er ook ene Mad Men af
Is er dan niets nog heilig?
![]()
Het is goed mannen
Ik geef het volledige seizoen 1 van Mad Men een kans, daarna is het echt gedaan hoor![]()
Voor Lost had ik ook zo'n blog, zegt nietsIk zou bij Dexter al bij seizoen 4 gestopt zijn. Voor mij ging het niveau met elke seizoen lager en lager. En zeker na seizoen 4. Héél spijtig want die reeks was echt goed begonnen.
Dan zou ik toch gaan voor Mad Men. Het lijkt alsof er weinig gebeurt maar zoals @coldplayke zegt moet deze reeks het hebben van de subtiliteit, grandioos acteerwerk en de vele symboliek die er in zit. Toen ik die volgde, was er een blog (zou die eens moeten terug opzoeken) die ik wekelijks na elke aflevering las waarbij een heldere uitleg/analyse van die aflevering stond. Dan besefte je soms hoeveel subtiele dingen erin zaten die die serie zo geweldig maakt.

Kalm, seizoen 3 van Succession is er bijna.Wat ik hier de laatste dagen al gelezen heb, schandalig gewoon.
Lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een nieuw seizoen.Kalm, seizoen 3 van Succession is er bijna.
BOAR ON THE FLOOR !

Na S2 wordt dat echt een trainwreck van een serie vond ikZijn nu halverwege het tweede seizoen van Prison Break. Destijds de hype volledig gemist. Ooit wel eens het eerste seizoen gezien, maar dat was tien jaar geleden dus veel is alweer vergeten, al heb ik toen dat eerste seizoen er op een dag of drie doorgejaagd.
Sommige zaken zijn natuurlijk wel cliché en ongeloofwaardig, maar het blijft -voorlopig- wel leuk en spannend om naar te kijken. Het is ook een van de weinige series die zowel Madam shellshock als ik goed vinden -normaal verschilt onze smaak nogal-, dus dat maakt het ook leuk om te kijken.
Als we met Prison Break gedaan zijn zal het -mede door de discussie van een paar pagina's terug- The Wire worden, maar dat zal een pak moeilijker worden om samen met Madam shellshock samen te zien. Dat is niet haar gènre.![]()
amai niet zelden een serie zo weten ontsporenNa S2 wordt dat echt een trainwreck van een serie vond ik
. K heb dat eerste jaar in Leuven gezien met wat kameraden op bijna een volledig academiejaar maar vanaf S3 (minstens) was dat meer om is goed mee te lachen dan iets anders.S1 vond ik bangelijk, S2 was okay-ish. Maar holy fuck, S3 moet echt van het slechtste zijn dat ik ooit gezien hebamai niet zelden een serie zo weten ontsporen. K heb dat eerste jaar in Leuven gezien met wat kameraden op bijna een volledig academiejaar maar vanaf S3 (minstens) was dat meer om is goed mee te lachen dan iets anders.
S1 vond ik bangelijk, S2 was okay-ish. Maar holy fuck, S3 moet echt van het slechtste zijn dat ik ooit gezien heb
amai niet zelden een serie zo weten ontsporen. K heb dat eerste jaar in Leuven gezien met wat kameraden op bijna een volledig academiejaar maar vanaf S3 (minstens) was dat meer om is goed mee te lachen dan iets anders.
S1 is geniaal. Zeker al een keer of 4-5 herbekeken. S2 ook nog wel best goed, al is het wel een heel andere dynamiek omdat het zich niet meer in de gevangenis afspeelt.S1 vond ik bangelijk, S2 was okay-ish. Maar holy fuck, S3 moet echt van het slechtste zijn dat ik ooit gezien heb
Tik tok generatie... Zijn gewoon al hun "informatie" binnen een tijdspanne van een minuut te krijgen en liefst nog door hyperactieve influencers met meer volgers dan hersencellen.Wat ik hier de laatste dagen al gelezen heb, schandalig gewoon.
Staat op de watchlist voor de herfst als het 's avonds al wat donker is. Heel benieuwd naar!Ik ben onlangs aan Brand New Cherry Flavor begonnen. Heeft iemand dit al gezien? Ik had vergelijkingen met Lynch en Cronenberg gelezen en de eerste aflevering kwam wat over als een rip-off van Mulholland Drive. Vond die eerste aflevering ondanks de fijne early 90's vibe (o.a. door de passende muziek) wat gewoontjes maar tegen het einde werd het... weird en die lijn wordt doorgetrokken in aflevering 2. Benieuwd naar de rest nu.
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik lees dat Rosa Salazar en Catherine fucking Keener meedoen, so say no more!!Ik ben onlangs aan Brand New Cherry Flavor begonnen. Heeft iemand dit al gezien? Ik had vergelijkingen met Lynch en Cronenberg gelezen en de eerste aflevering kwam wat over als een rip-off van Mulholland Drive. Vond die eerste aflevering ondanks de fijne early 90's vibe (o.a. door de passende muziek) wat gewoontjes maar tegen het einde werd het... weird en die lijn wordt doorgetrokken in aflevering 2. Benieuwd naar de rest nu.
Transformers waaah piew piew boem boem - titties slowmo casr - action boem - no story - family- plotholesTik tok generatie... Zijn gewoon al hun "informatie" binnen een tijdspanne van een minuut te krijgen en liefst nog door hyperactieve influencers met meer volgers dan hersencellen.