Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Vikings, seizoen 6.

Eindelijk, heb me er een tijdje toch doorheen moeten sleuren. Veel te veel B- of zelfs C-personages die echt niet interesseren. En ook veel te veel saaie "sfeerscenes" zoals die begravenissen, de scenes in de Orthodoxe Kerk en de herrijzenis, etc.

Person of Interest S5

Serie eindelijk uit en naarmate het vorderde, werd het beter en beter. Beginseizoenen moest ik mij er soms doorworstelen, zeker toen het nog heel procedureel was, maar laatste seizoenen was er een overarching verhaal en dan was het goed.

Person of Interest S5

Serie eindelijk uit en naarmate het vorderde, werd het beter en beter. Beginseizoenen moest ik mij er soms doorworstelen, zeker toen het nog heel procedureel was, maar laatste seizoenen was er een overarching verhaal en dan was het goed.

Ik ben afgehaakt na seizoen 1 net omwille van dat procedural gedoe waar ik altijd een hekel aan heb. Beetje jammer want Jezus was best goed daarin.

Zelf ondertusen met smart aan het laatste seizoen van Santa Clarita Diet begonnen. Echt jammer dat het het laatste is want Timothy Olyphant is heerlijk grappig hierin.

The White Lotus (HBO), wat een goeie maar vreemde serie zeg, zoiets heb ik nog niet vaak gezien.

In elke aflevering gebeurt er precies niets maar ook weer zoveel. Er wordt constant opgebouwd naar iets maar er komt geen verzadiging, en het vreemde is dat ik dat precies niet erg vind 🤷‍♂️

De sfeer is oncomfortabel en een tikje klammig, de muziek is schitterend en draagt zonder twijfel bij aan de spanning in de lucht.

En seizoen 2 is blijkbaar zonet aangekondigd.

The White Lotus (HBO), wat een goeie maar vreemde serie zeg, zoiets heb ik nog niet vaak gezien.

In elke aflevering gebeurt er precies niets maar ook weer zoveel. Er wordt constant opgebouwd naar iets maar er komt geen verzadiging, en het vreemde is dat ik dat precies niet erg vind 🤷‍♂️

De sfeer is oncomfortabel en een tikje klammig, de muziek is schitterend en draagt zonder twijfel bij aan de spanning in de lucht.

Goeie omschrijving. Zo voel ik het ook aan. Wel goed dat het een tweede seizoen krijgt want het was eerst als een miniserie aangekondigd.

Maar... Wat vond je ervan? Ik had na S3 het gevoel dat ik niet meer wou verder kijken.
Ik vond het beter dan S3. Er zit meer vaart en verhaal in dit seizoen. Natuurlijk heb je opnieuw een paar emo-filler afleveringen, maar het einde loopt zodanig af dat het toch nog de moeite is.

Nog altijd bezig aan Scrubs, nu start van seizoen 5. Daar zitten inderdaad geniale afleveringen in!
Omdat ik dat samen met de wederhelft kijk en die nachten heeft ben ik op m'n ééntje aan Ted Lasso begonnen. Een heerlijk feel good pareltje imo. Gisteren de introductie van Dani Rojas. Ik krijg de woorden "Football is life" niet uit m'n hoofd :D

Bates hotel begonnen.

voorlopig zeer tevreden.
Hier en daar storen enkele acteer prestaties me wel. maar verhaal heeft veel mogelijkheden

8/10

Deze serie gisteren beginnen kijken door deze intrigerende post. Heb enkel de eerste aflevering gezien maar so far vind ik het best wel goed, thanks voor de tip !

Terug
Bovenaan