starspike
Well-known member
Begonnen aan Rome thuis. Amai, zo goed! HEEL soms zie je wel dat het een serie van 16 jaar oud is, maar toch top acteerprestaties, visueel sterk gebracht, ... Maar ja, ik ben ook bevooroordeeld gezien mijn liefde voor het bronmateriaal.
Allemaal relatief, hè. Voor mij beide echte topseries. En de meesten die ik ken en dat gezien hebben, vinden dat ook. Uiteraard betekent dat niet dat gij ook die mening moet hebben, wat alles blijft een kwestie van smaak en de massa volgen is nooit een verplichting. Maar het betekent mogelijk wel dat uw "doe eens normaal" mogelijk toch al veel meer wordt toegepast dan ge zelf lijkt te denken vanuit uw smaak
Eindelijk wat meer series terug aan het kijken
Avatar seizoen 1 aflevering 14 The Fortuneteller: Opnieuw kan ik me niet aan de indruk ontdoen dat deze serie behoorlijk overschat is. Het is wel leuk, ik heb het als kind ook deels gezien (maar niet alle afleveringen en van seizoen 1 bijna niets blijkbaar). De eerste 13 heb ik eind vorig jaar ongeveer gezien. #Top rated TV 10 op IMDb, doe toch gewoon eens normaal. Ik vind de afleveringen uit zeker seizoen 1 behoorlijk repetitief, en de setting vrij simplistisch.
Loki seizoen 1 aflevering 1: En ook hier vind ik het behoorlijk teleurstellend. Ik heb deze toevallig gekeken met iemand anders... Ik zal het wel eens uitkijken, gezien er maar 5 andere afleveringen zijn, maar de Marvel films - hoewel ook niet top - staan toch een paar tredes boven dit. Rated 8,5. Opnieuw doe eens normaal joh.
Allemaal relatief, hè. Voor mij beide echte topseries. En de meesten die ik ken en dat gezien hebben, vinden dat ook. Uiteraard betekent dat niet dat gij ook die mening moet hebben, wat alles blijft een kwestie van smaak en de massa volgen is nooit een verplichting. Maar het betekent mogelijk wel dat uw "doe eens normaal" mogelijk toch al veel meer wordt toegepast dan ge zelf lijkt te denken vanuit uw smaak