Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet je die zien voor S3? Of mis je niets als je die nog niet gezien hebt?Vond dat de tweede helft van die aflevering/kortfilm wel heel aangrijpend was over hoe Mikey en Richie waren.
Goh je mist niet echt iets maar het is imo wel boeiend in het groter geheel van de serie en de personages van Mikey en RichieMoet je die zien voor S3? Of mis je niets als je die nog niet gezien hebt?
Tbh heeft The Bear net superveel subtiliteit imo. Elk personage heeft zijn eigen struggles en demons en veel gedrag komt daar uit voort. S3 was nu inderdaad wel teveel geroep en geschreeuw, dat is in S4 en tot nu toe in S5 wel beter. Maar dat ze stopten met een verhaal te vertellen maakt echt zero sense. Die toprestaurantcultuur vind ik persoonlijk net ook boeiend aan de reeks.Ik ben na S3 gestopt met The Bear, wordt het weer beter in S4 en S5? Waar ik me vooral aan stoorde was hoe 'Amerikaans' het allemaal was. Constant geschreeuw, doordrenkt van performatieve 'hustle culture', over the top theatraal drama en een totaal gebrek aan subtiliteit.
ik vond ook dat het verhaal al snel ondergeschikt aan het opeenstapelen van referenties naar de horecacultuur in de VS, deed me vaak denken aan die irritante youtube gastro bros. "Ik wil ook een witte t shirt van honderd ballen en All Clad pannen en ik ga ook beginnen drinken uit een plastieken soeppot (excuseer, deli container) en saffen smoren op een omgekeerde plastieken krat." En dan nog die cameos van real life chefs, ugh. In feite stopten ze al snel met het vertellen van een verhaal en kwam er in de plaats een continu stroom aan knipogen naar de kijker, die zichzelf op de borst kunnen kloppen omdat ze de referenties snappen. Wat trouwens niet alleen bij the bear een ambetant fenomeen is
Voor mij behelst deze documentaire de toprestaurantcultuur veel beter dan the bear. Compleet andere invalshoek natuurlijk, maar misschien een kijkje waard.Tbh heeft The Bear net superveel subtiliteit imo. Elk personage heeft zijn eigen struggles en demons en veel gedrag komt daar uit voort. S3 was nu inderdaad wel teveel geroep en geschreeuw, dat is in S4 en tot nu toe in S5 wel beter. Maar dat ze stopten met een verhaal te vertellen maakt echt zero sense. Die toprestaurantcultuur vind ik persoonlijk net ook boeiend aan de reeks.
In twee binge sessies uitgekeken.... Moest ik geen andere verplichtingen hebben gehad, dan had ik het in 1 keer uitgekeken. Ik zeg het niet vaak, maar gewoon subliem.1ste aflevering nieuwe seizoen the Bear is er inderdaad direct bonk op![]()

Zal ook eens moeten beginnen als ik dat zo leesEn twee binge sessies uitgekeken.... Moest ik geen andere verplichtingen hebben gehad, dan had ik het in 1 keer uitgekeken. Ik zeg het niet vaak, maar gewoon subliem.![]()
Ja deze was echt wel een topaflevering.HOTD S3E2. _o_
Idd. het main topic is spionage en het dictatoriaal regime van de USSR. Sfeer, sets en tijdsgeest en acteerwerk zijn goed, maar het resultaat is niet zo memorabel. Rys Isfan acteert hier wel heel goed.Star City loopt bijna naar het einde van het seizoen. Het blijft toch wat hangen in het spionagethriller gedoe waar iemand achter zuilen zit te loeren en in het geniep documenten bekijkt. Het ziet er visueel top uit maar mocht ik het niet gezien hebben, ik zou het niet missen en heb zelfs mijn twijfels of de serie ooit gaat blijven hangen in de herinneringen van de mensen. For all mankind had veel meer exposure en aandacht in de media. Ik neem aan dat Apple toch al 3 seizoenen heeft besteld en dus een renewal over 3 weken wordt aangekondigd, die zijn meer voor de package deals.
. En zeker vloekende Uncle Jimmy.