Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel sterkte om het uit te kijkenEindelijk aan Pluribus begonnen maar shit zeg, hoe slecht is dit? Na 3 episodes echt geen interesse meer om verder te kijken... Nochtans enorme fan van BB en BCS.

Ik zou er dan geen tijd meer aan verspillen, life's too short. Ik ben zelf wel echt fan maar als je na drie afleveringen nog niet mee bent met een serie... dat is wel echt de cutoff voor mij.Eindelijk aan Pluribus begonnen maar shit zeg, hoe slecht is dit? Na 3 episodes echt geen interesse meer om verder te kijken... Nochtans enorme fan van BB en BCS.
Ik zou er dan geen tijd meer aan verspillen, life's too short. Ik ben zelf wel echt fan maar als je na drie afleveringen nog niet mee bent met een serie... dat is wel echt de cutoff voor mij.
Toch. 6 x 50 minuten jezelf erdoor sleuren voor je het leuk begint te vinden is wel een hele hoop tijd.Klopt vaak maar niet noodzakelijk altijd vind ik.
The Expanse heb ik echt moeite gehad met mij door de eerste 6 afleveringen te worstelen, daarna vond ik het echt een top serie.
Ze zijn dat al een tijdje aan het uitzenden op de televisieFYI: Alle seizoenen van 30Rock zijn beschikbaar geworden op NETFLIX.
Wie deze serie dus nog niet gezien had, heeft nu zeker geen excuus meer!
Was wel interessant eerste seizoen, beetje standaard met heel het terrorisme gedoe maar boeiend om te blijven volgen.Gestart met Reacher. Wat een heerlijke serie

Dikke second! Van die reeks heb ik ook serieus genoten indertijd. Goed geschreven en leuke personages.Iets wat ik al jaren wou bekijken maar nooit was toe gekomen: The Newsroom.
Holy shit wat een zalige reeks! Seizoen 1 erdoor gejaagd en het was fantastisch. Sorkin is toch écht wel een zalige screenwriter. Dat wist ik al sinds The Social Network maar omg wat is dit. Zoveel toffe injokes en remarks, een plezier om te volgen en hoeveel keer ik geen 10-20 seconden ben teruggegaan om iets opnieuw te horen ik kan het niet meer tellen.![]()
.